וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי כהן: "כשהגיעה הפנייה ממכבי תל אביב, היו פרפרים בבטן"

8.9.2023 / 10:20

באירוע אריזות מזון לחג של המועדון, סיפר המגן החדש על ההמתנה הממושכת לחתימה: "עברתי קיץ לא פשוט אחרי העונה הטובה בחיי". על השער נגד הצהובים בחצי גמר הגביע: "באותו רגע לא חשבתי מה יהיה הלאה, נהניתי מהרגע"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

ביום שישי הבא יחגגו בישראל את ראש השנה, והיום (שישי) קרן מכבי תל אביב בשיתוף "אחים לסמל" השתתפה באירוע אריזות מזון לחג עם 1,400 מתנדבים שהגיעו לארוז. באירוע נשבר שיא של 620 אלף שקל שנתרמו על ידי למעלה מ-3,000 אוהדים, כך שלמעלה מ-3,000 משפחות ייהנו מאריזות החג. באירוע לקחו חלק מנכ"ל המועדון בן מנספורד ומספר שחקנים כולל שרן ייני, אנריק סבוריט, דניאל טננבאום וגם שחקן הרכש הטרי - אבישי כהן.

המגן הימני שהמתין בבית וחיפש קבוצה כל הקיץ הצטרף בסופו של דבר לקבוצה של רובי קין, שעות בודדות לפני סגירת הסגל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. באירוע הראשון שלו כחלק מהצהובים סיפר כהן כי "הזכות היא שלי להגיע לפה ולקחת חלק בקרן הזו. זה לא מובן מאליו לחלק לכל כך הרבה משפחות של נזקקים תרומות, שתהיה להם ארוחה חמה בחג. לראות שכל משפחה תקבל את הארוחה החמה זה מאוד חשוב לעם. ברגע ששאלו אם אני יכול לבוא, באתי מירושלים במיוחד, שמח לעזור ולתת".

אבישי כהן שרן ייני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב,
מתרגל לקבוצה החדשה. אבישי כהן עם שרן ייני/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כהן כאמור המתין תקופה ארוכה לחתימה, וכשנשאל אם תיאר לעצמו שכך ייגמר הקיץ הוא השיב: "עברתי קיץ לא פשוט, דווקא אחרי העונה הכי טובה בקריירה. יש לי משפט שאני תמיד אומר - לכל דבר יש את הזמן שלו. תמיד האמנתי שבסופו של דבר הכול יסתדר, זו זכות להגיע למכבי תל אביב".

"היו רגעים לא פשוטים, לא אשקר, באמת האמנתי שיהיה מקום שהוא הכי טוב עבורי. הדלת למכבי תל אביב נפתחה וזו זכות להגיע למועדון כזה גדול ששואף לכל התארים כל שנה. יש פה את השחקנים הטובים בליגה, אז אני שמח להיות פה. מה הרגשתי כשהגיעה הפנייה ממכבי תל אביב? היו פרפרים בבטן, להגיע לכאן זו זכות".

על התחרות בעמדה עם איבן מאסון, המגן הימני הזר שגם כן חתם הקיץ: "רואים במכבי תל אביב שיש בכל עמדה 2-3 שחקנים טובים, גם אני אלחם על המקום בהרכב. מאמין שלאורך זמן אתן מעצמי וכשאקבל את ההזדמנות אקח אותה בשתי ידיים".

בן מנספורד מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב,
גם הוא הגיע לאירוע. המנכ"ל בן מנספורד/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

האם ידע שהשער מול מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה במדי בית"ר ירושלים יוכל להביא אותו למועדון? "כשאתה כובש שער כזה אתה לא חושב על מה יהיה הלאה, אתה נהנה מהרגע. עכשיו הגעתי למכבי תל אביב וזה הזמן שלי ליהנות פה, להצליח, לקחת את עצמי יותר גבוה ולדחוף את עצמי הכי גבוה שיש. האם יכול להיות עוד שער כזה? הלוואי, אנסה".

על מאבק האליפות: "כולם יודעים מי זו מכבי תל אביב, היא שואפת כל עונה לכל תואר אפשרי. יש כאן שחקנים מעולים, אני מגיע לחוות מהם ומהניסיון שלהם".

כהן, שכבר הגיע בשנה שעברה לסגל נבחרת ישראל, התייחס לסיכויים של חבריו מחר נגד רומניה: "אין ספק שיהיה משחק קשה, ישראל כנראה תתמודד מול רומניה על המקום השני. מקווה מאוד שהם יעשו את העבודה, נחזיק להם אצבעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully