וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולה עלתה לאליפות אפריקה, מילסון יפספס את מכבי חיפה

שחקן הכנף של מכבי תל אביב השלים 90 דקות וצפוי להיות מוזמן לטורניר שיתקיים בינואר ופברואר. ומה יהיה עם הדרבי? קאיונדו כבש ב-0:2 של אוגנדה שלא העפילה

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

במכבי תל אביב בוודאי החזיקו אצבעות לסנסציה הערב בעיר לובאנגו שבאנגולה, אבל לאכזבתם התבשרו שהנבחרת המקומית הבטיחה את העפלתה לאליפות אפריקה 2023. אנגולה נפרדה ב-0:0 ממדגסקר החלשה וזה הספיק לה בשביל הכרטיס לטורניר. מילסון שמשמש שחקן מפתח בנבחרתו, פתח וגם השלים 90 דקות, והוא צפוי לקבל זימון לאליפות אפריקה. במשחק המקביל גאנה ניצחה את הרפובליקה המרכז אפריקאית 1:2 וגם היא הבטיחה את עלייתה לאליפות אפריקה.

הטורניר שיתקיים בחוף השנהב, ייצא לדרך ב-13 בינואר ויסתיים ב-11 בפברואר. ההיעדרות של מילסון תימשך בהתאם להישגים של נבחרתו, אבל הוא צפוי לפספס כמה משחקים חשובים.

הדרבי התל אביבי בסיבוב השני משובץ כרגע ל-6 בינואר, אבל ייתכן שיוזז ל-8 בינואר בגלל שהוא יהיה המשחק המרכזי והשאלה היא אם מילסון לא יתבקש להגיע עד אז למחנה של נבחרתו. בהמשך שחקן הכנף התזזיתי יחמיץ את המשחקים נגד הפועל פתח תקוה, הפועל ירושלים וכנראה גם מכבי חיפה. ייתכן גם שהוא לא יוכל לשחק נגד הירוקים בגמר גביע הטוטו, שבדרך כלל נערך בינואר.

יש לציין שמילסון הוא לא השחקן היחיד שאמור לפספס את המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. סנגל כבר הבטיחה את העפלתה ועבדולאי סק ייחסר לאלופה. ייתכן שגם שואו האנגולי יוזמן.

מילסון שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
חיסרון משמעותי. מילסון/אריאל שלום

בבית ו' אוגנדה גברה 0:2 על ניז'ר של עלי מוחמד שפתח בהרכב ושיחק 90 דקות, כאשר את השער הראשון של האורחת כבש עזיז קאיונדו, שחקנה של הפועל תל אביב. זה לא הספיק לאוגנדים בעקבות התיקו המאופס בין אלג'יריה לטנזניה שעלו משתי המקומות הראשונים לאליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully