וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תתקשה לבצע "התאמות" אם חמד ופאון נשארים

6.9.2023 / 8:59

ברדה רוצה שינויים בסגל, אולם קודם לכן צריך למצוא פיתרון לחלוץ הוותיק שמבוקש באשדוד אך מחזיק בחוזה כבד ולא שש לעזוב, ולקשר הרומני שהקבוצה לא מוכנה להקפיא. בשלב זה עדיין אין הצעות חדשות על ספורי

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

שבועיים לחלון ההעברות בליגת העל, והפועל באר שבע עדיין רוצה לבצע שינויים אחרונים בסגל שלה. המאמן אליניב ברדה חזר ואמר יותר מפעם אחת שהוא מעוניין בהתאמות בסגל, על מנת להיטיב את הסיכוי של הקבוצה למירוץ אמיתי לתארים בעונה הקרובה.

שני השחקנים המדוברים במועדון בימים האחרונים הם תומר חמד ואדריאן פאון. שניהם לא זומנו למשחק הליגה האחרון מול בני ריינה, ולא יצאו עם הקבוצה לבית המלון בצפון. השניים למעשה קיבלו איתות מהמערכת שהפועל באר שבע היתה מעדיפה לשחרר אותם ולהביא שני שחקנים במקומם.

בכל הקשור לחמוד, מי שמביעה בו עניין היא מ.ס. אשדוד, אבל יש גם קבוצות נוספות בתמונה. החלוץ הוותיק חתום על חוזה די כבד, שנע סביב 250 אלף יורו נטו לעונה, ואין בכלל ספק שמרבית הקבוצות שמתעניינות בחמד יצטרכו עזרה מאלונה ברקת כדי לצרפו. לא יהיה פשוט לקבוצות בסדר הגודל של מ.ס. אשדוד לקחת את החוזה של החלוץ.

אלא שחמד, כפי שפורסם כאן אתמול, לא מתלהב כרגע לעזוב - גם בשל עניינים משפחתיים והעובדה שכבר התמקם ביישוב עומר וילדיו החלו את שנת הלימודים, וגם כי הוא עדיין מאמין ביכולתו לתרום גם בהפועל באר שבע, ושיהיו לו דקות משחק. בכל מקרה, בהפועל באר שבע ממתינים בנושא חמד, מאחר שאיתמר שבירו מבוקש. כדי שהוא יצטרף, תצטרך הקבוצה למצוא לחמד קבוצה חדשה.

אדריאן פאון לצד תומר חמד הפועל באר שבע. דני מרון
ימצאו יעדים חדשים? חמד ופאון/דני מרון

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

מ.ס. אשדוד מתעניינת בחמד, והיא והפועל באר שבע ירשמו עוד עסקה?

לכתבה המלאה

אשר לפאון, מתנהלים מגעים לשחרורו ונראה כי העסקה יותר קרובה, אולם גם במישור הזה אין התקדמות דרמטית הבוקר, כך שלהפועל באר שבע תהיה בעיה להחתים שחקנים חדשים אם לא תמצא פתרונות לנושא.

אשתקד, כזכור, הקפיאה הקבוצה את דוידה פטרוצי ואלטון אקולטסה, ואלונה ברקת לא רוצה לחזור על המצב הזה. הבעלים לא רוצה רוצה להקפיא את פאון ולשלם את שכרו כשהוא לא תורם לה, ולכן, כדי לצרף זר אחר, צריכה הקבוצה להשתחרר מהחוזה של הרומני.

שחקן נוסף שסביבו יש לא מעט דיבורים הוא רמזי ספורי. הקשר אמנם כן היה בסגל מול ריינה ואף נכנס כמחליף, אבל בעיקר זכורה מהמשחק התקרית שנרשמה בינו ובין כריסטופר פטרסון בסיום, כשהשניים צעקו אחד על השני והתעמתו. כמו שהדברים נראים, גם הפועל באר שבע וגם ספורי מעוניינים בפרידה, על אף שמדובר באחד השחקנים הטובים בקבוצה, וככזה, גם מוזמן לנבחרת ישראל.

רמזי ספורי הפועל באר שבע. קובי אליהו
שני הצדדים חפצים בפרידה. ספורי/קובי אליהו

אולם, לאור מה שהיה איתו הקיץ (המכות עם שי אליאס וההשעיה) יודעים במועדון שבשביל הרוח הטובה שצריכה לשרור בחדר ההלבשה, עדיף שספורי יעזוב. סוכנו מנסה למצוא עבורו קבוצה חדשה בליגות בהן החלונות עדיין פתוחים, אך בשלב הזה אין הצעה וספורי עדיין לא אורז את חפציו מחדר ההלבשה בבית האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully