וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שהייתי יותר מעוד שחקן של הפועל חיפה"

חנן ממן עדיין מסתגל לחיים שאחרי הכדורגל. בריאיון ל"דריבל" הוא מספר על הקשר עם הפועל חיפה ("התאכזבתי שלא מצאו לי תפקיד מקצועי במועדון"), על הפרישה ("מחפש כיוון") ועל הפועל באר שבע ("סיטואציה דומה למה שאנחנו עברנו שם, לא רואה אותם נאבקים על אליפות")

חנן ממן בריאיון ל"דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

"אני לא רוצה לסגור איזושהי דלת, אמרתי כבר שהתאכזבתי ונפגעתי אפילו מזה שלא הצליחו למצוא לי איזשהו תפקיד מקצועי במועדון, כן חשבתי שהייתי יותר מעוד שחקן בשביל הפועל חיפה", סיפר חנן ממן היום (שלישי) בריאיון שהעניק לפינת האורח בהפתעה של התכנית "דריבל" מבית וואלה+.

"עם זאת, כשיואב כץ הוא הבעלים שלך בתור שחקן זה אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות לך, אם זה בהערכה שלו אליך, בכסף הטוב שהוא משלם וביחסים שהוא לפעמים שם את הפן המקצועי בצד ומתחבר יותר לבן אדם", סייג.

"לאיש מקצוע זה עולם אחר לגמרי, גם שמעתי סיפורים בעבר וגם היום אני קורא כמו כולם, זה פחות נראה לי נעים להיות איש מקצוע בהפועל חיפה כי זו לא מערכת של הרבה אנשים שכל אחד יש לו את הנישה שלו. זה קצת אנשים שעושים הרבה דברים. אין מה לעשות, זו הדרך של יואב וככה הם עובדים שם. אני הצעתי את עצמי לכמה תפקידים, כדי לנסות ולתקן דברים שאני בתור כדורגלן הרגשתי שהם חסרים, אבל בואו נראה מה יהיה. הכל פתוח".

בנוסף, ממן דיבר על הפרישה, החיים שאחריה והתקופה בהפועל באר שבע. צפו בריאיון המלא בנגן שבראש הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully