וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ גוזי אוגוו נחת להתרשמות באשדוד, מרטין אנדזי נותח

6.9.2023 / 14:40

האנגלי ששיחק בערב הסעודית, ייבחן במשחק האימון מול הפועל באר שבע. זמן החזרה המשוער של הקשר הוא כשמונה שבועות

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

החלוץ גוזי אוגוו נחת לפנות בוקר (רביעי) בישראל להתרשמות במ.ס. אשדוד. הקבוצה, שהחלה את העונה בליגת העל עם שני הפסדים, תבחן אותו מחר במשחק האימון שלה שמתוכנן מול הפועל באר שבע. אוגוו בן ה-30, אנגלי עם אזרחות ניגרית, שיחק בשנה האחרונה בג'דה מהליגה השנייה בערב הסעודית ולפני כן בילה כל הקריירה בליגת המשנה בסקוטלנד ובעיקר בליגות הנמוכות באנגליה.

בינתיים, קשר הקבוצה מרטין אנדזי נותח הבוקר בברכו על ידי רופא הקבוצה ד"ר דרור לינדנר, וצפוי להיעדר כשמונה שבועוות. הקמרוני ישוחרר היום לביתו ויתחיל שיקום בליווי הצוות הרפואי של המועדון.

מרטין אנדזי, מ.ס. אשדוד, אחרי שנותח. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
רק בריאות. אנדזי/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

הקשר שהגיע לקבוצת הנוער וזכה באליפות היסטורית עם אלי לוי הושאל בעונה שעברה להפועל רמת גן מהליגה הלאומית, והקיץ חזר למ.ס. אשדוד כדי להיות הקשר האחורי הבכיר בקבוצה. הוא אמר היום: "אני מתאושש ומרגיש טוב כעת. תודה לכולם על הדאגה והודעות התמיכה. אעבוד קשה בשיקום כדי לחזור חזק יותר לעשות את הדבר שאני הכי אוהב - לשחק כדורגל".

לצערה של אשדוד, במהלך משחקי גביע הטוטו נפצע אנדזי בברכו וקרע את המיניסקוס. הבוקר כאמור עבר את הניתוח ובמועדון מקווים שתקופת ההחלמה אכן לא תעלה על כחודשיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully