וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסון גרינווד הוצג בחטאפה: "בית המשפט קבע שהוא זכאי"

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד הושאל לקבוצה הספרדית שקיבלה את האנגלי שתקף את זוגתו בהצגה חמה במיוחד: "רוצים לבנות סביבו את הקבוצה". אוהדי היריבות מוחים: "צריכים להתבייש", ובאנגליה כבר מנבאים את חזרתו לשדים האדומים

דריבל, 5.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מאז שפרשת מייסון גרינווד וזוגתו התפוצצה לפני יותר משנה וחצי, שחקן הכנף לא שיחק במדי מנצ'סטר יונייטד, הספונסרים ניתקו איתו קשר ועד לפני מספר ימים, לא היה ברור מה יהיה עתידו של האנגלי בהמשך קריירת הכדורגל.

חטאפה הצליחה להחתים את גרינווד בהשאלה ברגע האחרון, בעסקה בה מנצ'סטר יונייטד תוכל לקרוא לשחקן בחזרה במידה והיא תבחר לעשות זאת בהמשך, אך נכון לעכשיו נראה שההתאקלמות של השחקן הפרובוקטיבי, אשר כל החשדות נגדו נוקו וזוגתו משכה את התביעה אחרי שלשניים גם נולד לאחרונה ילד ראשון.

עוד בכדורגל עולמי

המעבר שלו לקבוצה הקטנה ממדריד לווה בבוז רב כלפי המועדון הספרדי, אך נראה כי בחטאפה מתמקדים בהשתלבות שלו בקבוצה ורוצים כמה שיותר מהר אחרי פגרת הנבחרות לראות את האנגלי על הדשא: "הוא שחקן ברמות הגבוהות ביותר, כולנו בציפייה שיתרום לנו רבות ואנחנו נעזור לו לחזור ליכולת הטובה ביותר שלו", אמר חוסה בורדלאס, מאמנה של חטאפה אחרי הצגתו של גרינווד מול הקהל הביתי באימון הפתוח.

שחקן הכנף בעצמו פנה לקהל ואמר: "התאמנתי המון בפגרת הקיץ כדי להגיע למועדון בכושר משחק. אני מקווה שאוכל לתת לכם כאן הכל על הדשא".

רובן רייס, המנהל הספורטיבי של המועדון, הצטרף והסיר את החשש מהתגובות השליליות נגד ההחתמה של גרינווד: "כל מי שרצה לדבר כבר דיבר ומי שהכריע זה שופט. החתמנו שחקן שמוכן לשחק, יכול וכשיר לעשות את זה. בית המשפט קבע שהוא זכאי. אנחנו רוצים לגרום לו להיות שחקן וורלד-קלאס ולבנות את הקבוצה סביבו. תודה לכם, מנצ'סטר יונייטד".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'יידון סאנצ'ו מחליף את אנטוני. GettyImages
השניים יודחו מהסגל וישפיעו על עתידו של גרינווד ביונייטד? אנטוני וסאנצ'ו/GettyImages

המעבר התקבל בבוז רב על ידי אוהדי היריבות של חטאפה ומנצ'סטר יונייטד ברשתות החברתיות: "בחטאפה צריכים להתבייש. כמות האהבה והתמיכה שהוא מקבל הזויה. כל מי שיש לו בת או נשוי לאישה צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש".

בתקשורת האנגלית העלו תהייה מעניינת בעקבות ההתפתחויות האחרונות במנצ'סטר יונייטד, והדגישו מחדש את סעיף החזרה שיכול לקרוא לשחקן בחזרה לשדים האדומים בכל זמן נתון. במצב בו אנטוני מואשם בתקיפת זוגתו והמשבר ביחסים בין ג'יידון סאנצ'ו לאריק טן האח, באנגליה לא דחו על סף את האפשרות שהאנגלי ישוב עוד העונה לחזק את הסגל של קבוצת האם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully