וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של סלאח? "ליברפול היא אופציה ריאלית עבור אמבפה"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 12:12

על רקע הדיווחים על מעבר אפשרי של המצרי לסעודיה, ב"לאקיפ" טוענים: הקבוצה של קלופ נחושה לשים את ידה בקיץ הבא על הכוכב. וגם: הבונוסים עליהם אמבפה ויתר כדי לחזור מהיציע למגרש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.9/ספורט1

קיליאן אמבפה חזר להתאמן, חזר לשחק וגם לכבוש במדי פריז סן ז'רמן. אלא שעתידו עדיין מעורפל והדיווחים לגביו סותרים והיום (שלישי) ב"לאקיפ" הצרפתי טוענים שלא רק ריאל מדריד בתמונה ושליברפול היא אופציה ריאלית עבור הכוכב הגדול לגבי הקיץ הבא. ריאל מדריד מצידה שומרת על הקלפים קרוב לחזה ומחכה שאמבפה יבהיר את רצונו בפומבי להצטרף אליה, אך זה עלול לעלות לה ביוקר.

עוד מדווחים ב"לאקיפ" שאמבפה ויתר על בונוסים בסך 100 מיליון יורו כדי לחזור להתאמן בפריז, אבל הסכסוך בין הצדדים לא לובן ואמבפה נחוש בדעתו לעזוב את הקבוצה בקיץ הבא כשחקן חופשי. הדיווחים על ליברפול מגיעים במקביל לדיווחים על כך שמוחמד סלאח מחזיק בהצעת עתק מהליגה הסעודית, כך שבהחלט ייתכן שבמועדון הפאר האנגלי סימנו את הצרפתי כיורשו של המצרי.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. ALAIN JOCARD/AFP, GettyImages
כרגע נראה שהקבוצה הבאה שלו תהיה ליברפול או ריאל מדריד. אמבפה/GettyImages, ALAIN JOCARD/AFP

בד ובד, בצרפת מדווחים שאל חלאיפי והבעלים הקטאריים של פריז עדיין לא אמרו נואש ומחפשים דרכים להאריך את חוזהו של הכוכב הגדול. חלק מהניסיונות האלו כוללים את ההחתמות של חבריו לנבחרת צרפת לוקא הרננדז, קולו מואני ועוסמאן דמבלה וגם את שחרורו של ניימאר, עמו אמבפה לא ממש הסתדר.

כפי שזה נראה כעת, הסיכוי שאמבפה ימשיך בפריז בקיץ הבא אחרי המשבר הגדול בין הצדדים הוא קלוש ביותר. האם זו תהיה ריאל מדריד שתזכה בשירותיו? סיכוי גבוה שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully