וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל-איתיחאד תציע 250 מיליון יורו על סלאח, שירצה להקשיב להצעתם"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 10:11

באנגליה טוענים: הסעודים מוכנים לשבור את שיא ההעברות. ליברפול צפויה לסרב, אך בממלכה מעריכים: "לאל-איתיחאד אין מה להפסיד"

תקציר: ליברפול - אסטון וילה 0:3/ספורט 1

חלון ההעברות באנגליה נסגר בסוף השבוע שעבר, אך זה בסעודיה עדיין פתוח, וייסגר רק ביום חמישי הקרוב. עד אז, כך מדווחים בבריטניה, תעשה אל-איתיחאד עוד ניסיון אחרון לצרף את מוחמד סלאח.

הקבוצה הסעודית כבר הגישה הצעה בת 175 מיליון יורו, שנדחתה על ידי ליברפול בשבוע שעבר, אך בקרוב היא עתידה להגיש הצעה נוספת, שעשויה להגיע עד 250 מיליון יורו - שיא עולמי חדש, אם המרסיסיידרס יסכימו כמובן. באנגליה טוענים שהסכום כמעט לא משנה - יורגן קלופ לא מוכן להיפרד מהכוכב שלו, לא כרגע.

"לאל-איתיחאד היה משחק גדול ביום שישי והם הפסידו. אחריו, נערכה פגישה לגבי מה צריך לעשות בעתיד", נכתב ב"סקיי". "הם יגישו עוד הצעה, הם מרגישים שאין מה להפסיד. אבל יש גם קולות במועדון שמבקשים שלא לעבור את הגבול, ולכבד את ליברפול. יש לציין שאל-איתיחאד צריכה לעבור דרך ראשי הליגה הסעודית, היא זו שמאשרת כל הצעה".

לפי העיתונאי הבריטי פיט הול, "אף אחד לא מסוגל לסרב להצעה כזאת, בלי לפחות לשקול את כל מה שאפשר לעשות עם הכסף הזה. מקורות בסעודיה מעריכים שסלאח לכל הפחות ירצה להקשיב להצעת אל-איתיחאד, אך כרגע אין אינדיקציה שסלאח רוצה לעזוב".

מוחמד סלאח ליברפול. רויטרס
איך זה ייגמר? סלאח/רויטרס

"לרגע לא היה לי ספק לגבי המחויבות שלו למועדון", אמר יורגן קלופ אחרי ה-0:3 של ליברפול על אסטון וילה, משחק בו סלאח כבש את השער השלישי. "אי אפשר לתאר את הבלגן שהתחולל ברחבי העולם עם השמועות הללו, אבל אנחנו רגועים. הוא שחקן שלנו ורוצה להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully