וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח בכה בסיום? קלופ מרגיע: "הוא שחקן שלנו ורוצה להיות כאן"

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 18:56

מאמן ליברפול הכחיש את השמועות על מכירה אפשרית ("היה בלגן גדול ברחבי העולם, אנחנו רגועים"). צפו בסרטון שגרם לחלק מהאוהדים לחשוש

תקציר: ליברפול - אסטון וילה 0:3/ספורט 1

על רקע השמועות הבלתי פוסקות על עזיבה אפשרית, כבש הערב (ראשון) מוחמד סלאח את השער השלישי ב-0:3 של ליברפול על אסטון וילה. "זה סתם היה סיפור של התקשורת שכלל לא התגשם, הכל כרגיל כאן", טען יורגן קלופ לפני שריקת הפתיחה, ובסיום הוסיף: "הוא היה נהדר, עבד מאוד קשה. לרגע לא היה לי ספק לגבי המחויבות שלו למועדון. אי אפשר לתאר את הבלגן שהתחולל ברחבי העולם עם השמועות הללו, אבל אנחנו רגועים. הוא שחקן שלנו ורוצה להיות כאן".

דומיניק סובוסלאי השמיע דברים דומים: "אני ומוחמד מדברים זה עם זה. הוא רוצה להיות כאן, רוצה להישאר כאן איתנו. בסופו של דבר הוא נשאר ואלה חדשות נהדרות, הוא שחקן-על, אנחנו זקוקים לשחקנים כמוהו בקבוצה". על שער הבכורה שלו אמר: "זה היה רגע מיוחד, לכבוש באנפילד זה תמיד מיוחד. נהניתי מאוד. כיף לי כאן, אני אוהב את החבר'ה".

ובכל זאת, ברשת צצו סרטונים בהם נראה סלאח בוכה, כביכול, "במה שאולי היה משחק הבית האחרון שלו בליברפול":

הסופרסטאר המצרי הפך לשחקן הראשון שכובש או מבשל בעשרה משחקי פרמיירליג רצופים מאז שהוא עצמו עשה זאת במהלך 2021 (אז היו אלה 15 משחקים רצופים).

שחקן העבר פול מרסון טען: "אם ליברפול מקבלת הצעה של 200 מיליון ליש"ט על סלאח, היא צריכה למכור אותו, קשה לסרב להצעה כזאת וגם ככה אתה לא רץ לאליפות. למה לא לקבל את הכסף? ואז, בינואר, שתנסה להשיג את בוקאיו סאקה מארסנל תמורת 150 מיליון ליש"ט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully