וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדור אצל דניאל טננבאום: מכבי תל אביב לא תבקש לשחררו

5.9.2023 / 11:31

למרות צירוף אורלנדו מוסקרה, במועדון רוצים להשאיר את השוער שרק לפני כשבועיים חתם על חוזה חדש. אם יבקש לעזוב, הצהובים לא צפויים לעמוד בדרכו

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אחרי החתמת אורלנדו מוסקרה, למכבי אביב יש כעת בסגל שלושה שוערים בכירים. במועדון לא מתכוונים להודיע מיוזמתם לדניאל טננבאום לחפש קבוצה אחרת, אך יחד עם זה, כפי שלא עצרו כמעט שום שחקן שביקש לעזוב הקיץ, אם השוער יפנה בבקשה לעזוב, ייתכן שהמועדון יסכים לכך, אלא שאז יצטרך טננבאום להתמודד עם הפרשי שכר בין החוזה הנוכחי שלו במכבי תל אביב לחווזה בקבוצה אחרת.

יש לציין שכאשר טננבאום חתם אחרי מכירת דניאל פרץ לבאיירן מינכן רק לפני כשבועיים, לא הובטח לו שהוא ורועי משפתי יהיו השוערים היחידים בסגל - למעשה, גם למשפתי וגם לטננבאום נמסר לכל אורך הדרך שכל האפשרויות על השולחן, כולל צירוף שוער זר.

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חזר למכבי תל אביב רק לפני שבועיים. טננבאום/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מוכנים ורוצים להשאיר את טננבאום בסגל במטרה לייצר תחרות גדולה על עמדת השוער, כך שהוא לא יקבל הודעה לחפש קבוצה וצפוי לקבל אישור לעזוב רק אם ירצה בכך.

מוסקרה וגם המגן החדש אבישי כהן יערכו השבוע אימונים אישיים בקרית שלום, אחרי שהקבוצה יצאה לשבוע של מנוחה. רובי קין, צוותו וגם השחקנים יהיו בשבוע הקרוב בחופש לאחר כחודשיים אינטנסיביים שכללו מחנה אימונים בספרד ואת משחקי גביע הטוטו, מוקדמות הקונפרנס ליג וכמובן מחזורי פתיחת ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully