וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת פנמה אורלנדו מוסקרה חתם במכבי תל אביב

5.9.2023 / 0:53

למרות החתמת משפתי והחזרת טננבאום בעקבות מכירת דניאל פרץ, הצהובים צירפו את השוער ששיחק בוונצואלה. אורלנדו חתם לפני 01:00 בלילה ויוכל להירשם לאירופה, כמו גם אבישי כהן שחתם מוקדם יותר

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב צירפה הקיץ את השוער רועי משפתי ממכבי חיפה וגם החזירה לסגל את דניאל טננבאום בעקבות מכירתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן, אבל רגע לפני סגירת החלון לרישום שחקנים לאירופה, הצהובים החתימו שוער חדש: אורלנדו מוסקרה, שוער נבחרת פנמה, נחת ממש באישון לילה בישראל וחתם בקבוצה מספר דקות לפני 01:00 בלילה והמשמעות: אורלנדו יוכל להירשם למשחקי הקבוצה בקונפרנס ליג.

מוסקרה בן ה-28, שעמד בשער נבחרת פנמה שהגיעה עד לגמר הגולד-קאפ בקיץ האחרון, משחק בקבוצת מונגאס מהליגה הבכירה בוונצואלה ובעברו שיחק בבוליביה וקודם לכן בליגה השנייה בטורקיה, כך שהוא כבר יצא מדרום אמריקה בעבר. בקיץ בטורניר הגולד-קאפ הוא עמד בין הקורות בכל משחקי נבחרת פנמה, כולל בניצחון על ארצות הברית בחצי הגמר.

אורלנדו מוסקרה, שוער נבחרת פנמה. Christian Hofer, GettyImages
מהליגה בבוליביה לישראל. מוסקרה/GettyImages, Christian Hofer

כאמור, מכבי תל אביב פעלה לחיזוק הסגל עד השעה 01:00 הלילה (בין שני לשלישי), אז מסתיים מועד רישום השחקנים לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, כאשר עוד לפני כן הצהובים החתימו את המגן הימני אבישי כהן, שיחזק אותם באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully