וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה מגן ימני: אבישי כהן חתם לעונה במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 22:44

הצהובים שמו את ידם על השחקן בן ה-28 שסיים חוזה בבית"ר ירושלים ובחוזהו אופציה לשנתיים נוספות, יירשם למשחקי שלב הבתים בקונפרנס ליג. גיא מזרחי צפוי לעבור למכבי נתניה

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אבישי כהן מצטרף למכבי תל אביב. המגן הימני בן ה-28, שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים בתום העונה החולפת ומאז היה שחקן חופשי, חתם הערב (שני) לעונה הקרובה עם אופציה להארכת החוזה בשנתיים נוספות עבור 45 אלף שקל נטו בחודש. הוא גם יירשם למשחקי שלב הבתים של הקונפרנס ליג, לאור העובדה שהמועד האחרון לרישום שחקנים הוא בעוד מספר שעות, ב-01:00 בין שני לשלישי.

כידוע, מכבי תל אביב נפרדה בקיץ מאנדרה ז'ראלדש וממאור קנדיל ובמקומם הגיעו הצרפתי איבן מאסון וגיא מזרחי שחזר מהשאלה, אלא שהאחרון לא נכלל בסגל כלל העונה ומי ששיחקו לפניו כמחליפים בצד ימין בעת הצורך היו שחר פיבן שכבר עזב להפועל ירושלים והקפטן הוותיק שרן ייני. לכן, במכבי תל אביב פעלו לצירופו של כהן עד הלילה ב-01:00, בעוד גיא מזרחי כעת צפוי לעשות את הדרך למכבי נתניה.

ההכרזה ששברה את הרשת: כך הציגה מכבי תל אביב את אבישי כהן

אבישי כהן עם סוכנו טל בן חיים ומנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ילבש צהוב גם העונה. כהן עם סוכנו טל בן חיים ומנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

השער שלו בחצי גמר הגביע והעקיצה הטרייה

למעשה, אבישי כהן הרשים את אנשי מכבי תל אביב במשחק חצי גמר גביע המדינה בעונה שעברה מולם כבש, ולאור הרצון לצרף מגן ימני נוסף ולא להסתמך אך ורק על ייני הוותיק, הוא חתם לעונה הקרובה.

כהן בן ה-28 גדל כשחקן בעמדה התקפית יותר במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, אבל בהמשך הקריירה הוסט לאחור. הוא התחיל את הקריירה בקבוצה מהבירה, המשיך להשאלות בבית"ר תל אביב רמלה והפועל קטמון, וחזר לבית"ר בתחילת 2018/19.

אחרי חצי עונה בה שיחק רק בגביע הטוטו במדי בית"ר ירושלים, כהן חתם בבני יהודה בינואר 2019. בשנתיים וחצי במדי הזהובים, הפך לשחקן הרכב וסייע לקבוצה לזכות בגביע המדינה, לפני שגם חווה איתה ירידת ליגה. בעונה שעברה חזר לבית"ר ירושלים בחוזה לעונה אחת וגילה יכולת גבוהה שאף סייעה לו לקבל זימון בכורה לנבחרת. במקביל, כהן לא הגיע להסכמות עם בית"ר על חוזה חדש ובקיץ הפך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully