וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות גרירת רגליים, יותר חדות: מה עומד מאחורי צירוף מוסקרה והרכש האחרון?

5.9.2023 / 9:40

בניגוד לעבר, מכבי תל אביב הנוכחית פועלת בצורה מהירה ומדויקת יותר, וסוגיית השוער הוכיחה זאת. רובי קין, שלא רואה הבדלים בין זרים וישראלים, מקבל תחרות של שני שחקנים טובים על כל עמדה - וכלל לא בטוח שמוסקרה יפתח בכל המשחקים

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

כבר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק האחרון של דניאל פרץ במכבי תל אביב, כשהמועדון עדיין לא הודיע אפילו רשמית על צירופו של דניאל טננבאום שכבר היה חתום ומוכן ברישומו לשחק גם בגומלין הפלייאוף מול צליה, אמר המאמן רובי קין שאפשרות צירוף שוער זר נמצאת על הפרק.

המאמן האירי לא סגר לרגע אחד את סיפור עמדת השוער, כאשר מכבי תל אביב מכרה את השוער הראשון שלה לבאיירן מינכן. הדברים היו ברורים מכיוונו של קין, ובסך הכל, עד כה, הוא דובר אמת במסיבות העיתונאים, אם כי לא תמיד אומר את כל האמת. מבחינתו, הדברים צריכים להישאר בתוך המועדון, אבל הוא לרגע לא אמר שלא קיימת האופציה של שוער זר.

מבחינת מאמן מכבי תל אביב, אין הבדל בין שחקן זר ושחקן ישראלי - הוא רוצה שחקנים טובים. גם קין כמובן מודע למגבלה של ישראל, כאשר ניתן לשתף רק חמישה שחקנים זרים בעת ובעונה אחת, למרות שיש שישה בסגל, אך ההחתמות האחרונות של קיקו בונדוסו ואושר דוידה פותחות לו את האפשרות לשחק כמעט בכל משחק עם כמות זרים שווה של חמישה - בתפקידים שונים. זו הסיבה שמאמן מכבי תל אביב נתן את האור הירוק מבחינתו למהלך צירוף אורלנדו מוסקרה.

האזינו ליניב טוכמן על עמדת השוער במכבי תל אביב

אורלנדו מוסקרה, שוער נבחרת פנמה. Sean M. Haffey/USSF, GettyImages
לאו דווקא השוער הראשון בכל משחק. מוסקרה/GettyImages, Sean M. Haffey/USSF

מבחינת קין, ואת זה רואים ניר ביטון ודריק לוקאסן - הם במעמד שווה. כך גם שחקנים ישראלים וזרים בעמדות אחרות. גם מוסקרה, שהגיע אמש וחתם רגע לפני שמסתיימת האפשרות לרשום אותו לקונפרנס ליג, לא באנקר בין הקורות. מבחינת המאמן, התחרות היא ברורה ושווה ולא בטוח בהכרח שמוסקרה יהיה הושער הראשון בכל משחק.

יחד עם זאת, יש לזכור שמכבי תל אביב מעריכה, כמו גם ההתאחדות לכדורגל, שאנריק סבוריט יקבל אזרחות בתקופה הקרובה. במקרה כזה, כל חמשת הזרים שלה יוכלו לשחק באופן קבוע על כר הדשא. אזרוחו של הבלם/מגן יפתח גם פתח לצירוף זר נוסף, ומדובר במהלך שיכול להיות משמעותי מאוד בחלון ההעברות של חודש ינואר.

עם ההחתמה של מוסקרה, רובי קין מקבל תחרות של שני שחקנים טובים על כל עמדה. בונדוסו, כך אמר המאמן במסיבת העיתונאים האחרונה, יכול לשחק גם כקשר מתחת לחלוץ ולהתחרות עליה עם דן ביטון. גם ההחתמה של אבישי כהן אתמול מאפשרת למאמן עוד מגן ימני התקפי שיתחרה עם איבן מאסון.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון, עיבוד תמונה
לא רואה הבדל בין זרים וישראלים. קין/עיבוד תמונה, דני מרון

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58714 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43453 משתתפים

במהלכים שעשתה אתמול לימדה מכבי תל אביב על השינוי הגדול לעומת השנים שעברו - פועלים מהר, בצורה חדה, ולא מתברברים יותר מדי. מיטש גולדהאר שהיה עם הקבוצה במשך שבוע, מהמשחק הביתי נגד צליה ועד הגומלין בסלובניה, הבהיר שהוא רוצה השנה להחזיר את האליפות הביתה. הקבוצה גם רכשה שחקנים, מה שמיעטה לעשות בשנים האחרונות, וגם הביאה שחקנים חופשיים - כשבעבר לקח לה יותר זמן לבצע מהלכים כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully