וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנזי פיירו שוחרר ממשחקי נבחרת האיטי: "לא רצה לסכן את עצמו"

5.9.2023 / 8:52

חלוץ מכבי חיפה, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ינוח בימים הקרובים בתקווה שיהיה כשיר למשחקים בליגה האירופית מיד אחרי פגרת הנבחרות. אלימלך צפוי לחתום בקרוב בהפועל פתח תקוה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

פרנזי פיירו לא ייצא למשחקי נבחרתו. חלוץ מכבי חיפה, שנמנה עם סגל נבחרת האיטי למשחקיה הקרובים מול קובה וג'מייקה במסגרת ליגת האומות של מרכז וצפון אמריקה, נפגע כידוע בשבוע שעבר ואובחן עם מתיחה קלה בשריר הירך האחורי, בעקבותיה התקבלה ההחלטה שהוא לא ייטול חלק באימונים ובמשחקי נבחרתו הקרובים.

"פרנזי לא רצה לסכן את עצמו, הוא ינוח גם באימונים הקרובים במכבי חיפה, בתקווה שיהיה כשיר אחרי הפגרה", אמרו בסביבתו של החלוץ.

האזינו לשלמה וייס על פיירו

פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ינוח בתקופה הקרובה. פיירו/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, במכבי חיפה מעריכים שעוסקת השאלתו של רועי אלימלך להפועל פתח תקווה תיסגר בימים הקרובים. כזכור, העולה החדשה סימנה את אלימלך כמועמד מוביל לתפקיד המגן הימני ולמרות התעניינות מלא מעט קבוצות וביניהן הפועל תל אביב, השחקן מעדיף לשחק אצל המלאבסים שכן הוא מיועד להיות שחקן משמעותי בהרכב של עופר טסלפפה.

"הפגרה חשובה לנו מאוד", אמר גורם בקבוצה, "נכון שיהיו שחקנים רבים עם הנבחרות, אבל אחרי עומס של התחלה זה טוב לקחת קצת הפסקה ולתת לכמה שיותר שחקנים לנוח ולהתאוורר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully