וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר עשוי לעזוב את מכבי תל אביב, פערים גדולים בעסקת שבירו

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 17:24

בעקבות הפיחות במעמדו והעובדה שלא נכלל בסגל מול חדרה, ישקול לצאת לעונת השאלה כשההעדפה היא לחו"ל. חלוץ קרית שמונה על הפרק, חוזה חדש יוצע לדן ביטון

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

דן גלזר לא נכלל בסגל מכבי תל אביב אתמול (ראשון) בניצחון 0:3 על הפועל חדרה ולקראת הימים האחרונים של חלון ההעברות, לא מן הנמנע שהוא יעזוב את הקבוצה. גלזר בן ה-26, שמשחק במכבי תל אביב מילדות להוציא השאלות בצעירותו, יחליט בימים הקרובים אם לצאת בהשאלה נוספת אחרי כחמש שנים שבהן היה מהשחקנים הבולטים ואף נבחר לשחקן העונה בקיץ 2020.

במכבי תל אביב לא יעמדו בדרכו של גלזר אם יוכל לצאת לעונה לחו"ל בהשאלה וגם האפשרות שיעבור לקבוצה אחרת בארץ קיימת, אך ההעדפה היא לשחררו לחו"ל אם וכאשר יחלט לעזוב.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הפך לבאנקר. דן ביטון/אריאל שלום

בניגוד לגלזר שעשוי לעזוב לפחות להמשך העונה, מכבי תל אביב תציע חוזה חדש לדן ביטון. הקשר בן ה-28 חתום עד לסוף העונה, ובקבוצה מרוצים ממנו במיוחד בתקופה האחרונה בה הפך להיות שחקן הרכב קבוע אצל רובי קין.

במועדון מבינים כמה קשה לרכוש שחקנים ישראלים, בעיקר מהארץ. הקבוצות מעלות מחירים במיוחד כשמדובר בשיחות עם מכבי תל אביב, ולכן בקבוצה לא מתכוונים לוותר בקלות על שחקנים ישראלים שנמצאים במגמות התקדמות כמו ביטון.

ועוד במכבי תל אביב, פערים גדולים עם עירוני קרית שמונה בעסקת איתמר שבירו. למכבי תל אביב הוצע תחילה לרכוש את החלוץ תמורת מיליון יורו וסביב הסכום הזה ניסו בקרית שמונה לייצר עסקה. כעת, אחרי ששבירו חזר מברשיה בלי לחתום על חוזה, מוצע למכבי תל אביב מתווה אחר של השאלה ואופצית קנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איתמר שבירו עירוני קרית שמונה כובש. אריאל שלום
המעבר עדיין רחוק. שבירו/אריאל שלום

מה שמבקשים כעת ממכבי תל אביב הוא 300 אלף יורו כדמי השאלה ואופציית רכישה בסיום העונה בגובה של 700 אלף יורו שיכללו את ה-300. זאת אומרת שאם מכבי תל אביב תרצה לרכוש את שבירו, היא תצטרך להוסיף בתום העונה 400 אלף יורו. זה כאמור מה שמבקשת קרית שמונה.

מהצד של מכבי תל אביב מדברים על סכומים נמוכים בהרבה. בכל מה שקשור להשאלה מוכנים לשלם פחות ממחצית ממה שקרית שמונה מבקשת, כך שמדובר בעסקה שעדיין רחוקה מאוד מביצוע. במכבי תל אביב לא לחוצים לעסקה מאחר שהם סמוכים ובטוחים כי דור תורג'מן הוא החלוץ המחליף של ערן זהבי ובעת הצורך יוכל למלא את משבצת החלוץ הפותח.

בנוסף עשוי להצטרף למכבי תל אביב עוד היום המגן הימני אבישי כהן שנמצא במו"מ מתקדם ויחליף את גיא מזרחי שצפוי לעבור למכבי נתניה. כמו כן עשוי לחתום עד הלילה שוער נבחרת פנמה אורלנדו מוסקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully