וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יכולים לשחק יחד? אחרי השיחה עם דגו, כוכבי חיפה ענו בדשא

4.9.2023 / 8:30

המאמן כינס את שרי, סבע ורפאלוב לפני הפועל ירושלים, וקיבל מהם משחק הקרבה ולחימה שהשתיק את המבקרים: "למרות המעמד והגיל, הם לא מפסיקים לעבוד". חלאילי הבהיר שיישאר: "הוא שווה אירופה, אבל קודם צריך להוכיח זאת בחיפה". הפציעה של מוחמד קלה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

1. במכבי חיפה מרוצים מאוד אחרי הניצחון 1:2 אמש (ראשון) על הפועל ירושלים. בימים האחרונים הזהירו בחיפה את השחקנים ממשחק קשה במיוחד. המאמן מסאי דגו אף אמר לשחקנים באסיפה המסכמת: "הפועל ירושלים קבוצה מאוד מאומנת, נצטרך לנסות להפתיע אותם. יהיה פה משחק קשה". ואכן בחיפה החמיאו למאמן ששינה לא פעם תוך כדי משחק מערך וסגנון משחק, מה שבלבל את היריבה והביא לכך שבמחצית הראשונה הירוקים למעשה הכריעו את המשחק, והיו יכולים לסיים אותה עם יתרון גבוה יותר מ-0:2.

"ידענו שיהיה משחק קשה, אבל הוכחנו יכולת טובה. המחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר שלנו מבין כל המשחקים. זה היה מוקש שעברנו אותו בהצלחה גדולה", התגאו במועדון.

מלבד דגו, מי שזכה למחמאות גדולות היה דיא סבע. הקשר שלא נמצא ביכולת שיא לאחרונה ואף מצא את עצמו יורד לספסל במשחק הגורלי מול יאנג בויז פתח ואף כבש את השער השני. "דיא אחד השחקנים החשובים בקבוצה", אמר גורם במועדון, "הוא ייתן לנו הרבה העונה וראינו שכשהוא על הדשא, הוא עושה הכל כדי שהקבוצה תצליח".

דיא סבע עם ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
מחמאות גדולות. סבע חוגג עם רפאלוב/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

2. לפני המשחק כינס מסאי דגו את צ'ארון שרי, סבע וליאור רפאלוב ואמר להם: "כולם אומרים שאתם לא יכולים לשחק ביחד, אני מאמין שכן. אבל אם אתם משחקים ביחד, זה צריך להיות מלווה בהרבה תשוקה ואגרסיביות".

השלישייה עלתה אל כר הדשא והוכיחה שהיא אכן יכולה לשחק ביחד, כששלושת השחקנים הפעילו לחץ בלתי פוסק ועשו עבודה הגנתית גדולה, על אף גילם ולמרות האוריינטציה ההתקפית שלהם. "המטרה הייתה ללחוץ את הפועל ירושלים בלחץ בלתי פוסק במחצית הראשונה", הסביר שחקן בקבוצה, "עשינו את זה די טוב, וזה עזר לנו להגיע למצבים". רפאלוב רצה מאוד לכבוש שער ליגה בפעם הראשונה מאז עזב לבלגיה לפני 12 שנים, אך ההזדמנות הטובה ביותר שלו נעצרה במשקוף. "ליאור מוסיף המון לקבוצה, גם מקצועית ובטח בחדר ההלבשה", אמר אותו שחקן בקבוצה, "גם אתמול ראינו שהוא עושה הרבה עבודה ולמרות המעמד והגיל שלו הוא לא מפסיק לעבוד".

כעת גם רפאלוב וגם שחקנים אחרים יזכו למנוחה בפגרת הנבחרות, ובחיפה מרוצים מאוד מכך. יחד עם זאת, שחקנים רבים ישראלים וכן זרים ייצאו למשחקי נבחרות והמעמסה עליהם תגדל. בקבוצה יבדקו את המכה שספג עלי מוחמד והשחקן כבר הבהיר בסיום שלא מדובר בפציעה משמעותית. גם דולב חזיזה שנכנס כמחליף, סובל מעומס אך לא מוכן לוותר על משחקי הנבחרת וצפוי לצאת עם הנבחרת למשחק מול רומניה.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה מקבל טיפול. ברני ארדוב
מסר מרגיע. מוחמד/ברני ארדוב

3. מאז המשחק בשוויץ מול יאנג בויז, השחקן עליו דובר הכי הרבה במכבי חיפה הוא ענאן חלאילי. אתמול, מיד לאחר שהוחלף ניגש השחקן לקהל וסימן להם: "אני כאן". בכך חלאילי ככל הנראה שם סוף לסאגה והבהיר שיישאר בקבוצה. חלאיילי שוב הפגין יכולת טובה אתמול ונראה שהקהל הירוק כבר התאהב בשחקן הכנף, שצפוי להיות פקטור מאוד משמעותי בקבוצה של דגו העונה.

המאמן לקח לשיחה את השחקן הצעיר שחגג שלשום יום הולדת 19 וביקש ממנו להתעלם מרעש הרקע מצד אחד, ומצד השני להוכיח שההייפ סביבו מוצדק. חלאילי הצליח לעשות זאת וזכה למחמאות גדולות מאנשי הקבוצה על יכולתו. "לענאן יש ביטחון של שחקן בן 30. הוא מוכיח את זה כל פעם מחדש", אמרו במועדון. "ברור שמדובר בשחקן ששווה אירופה, אבל קודם כל הוא צריך להוכיח את זה כשהוא במכבי חיפה. אנחנו ניתן לו את כל הכלים ומאמינים שזו תהיה עונה נהדרת עבורו".

בחיפה מקווים מאוד לסגור את נושא חלאילי סופית ושהשחקן ישדרג את חוזהו בתמורה לויתור על סעיף השחרור, או לכל הפחות הפיכתו לסעיף בגובה של כמה מיליוני יורו.

שחקן קבוצת הנוער של מכבי חיפה יונתן לייש. Gualter Fatia, GettyImages
יוצא להשאלה עם חוזה חדש. יונתן לייש/GettyImages, Gualter Fatia

4. אחרי הניצחון על הפועל ירושלים, מכבי חיפה הודיעה על הארכת החוזה של הבלם יונתן לייש לשנתיים נוספות. לייש בן ה-19, שזכה עם קבוצת הנוער באליפות והשתתף בליגת האלופות, והושאל לחצי שנה בריאל ויאדוליד בתחילת 2022, ייצא להשאלה נוספת בקבוצה אחרת על מנת לצבור דקות משחק.

"אנו מאחלים ליונתן בהצלחה בתקופת ההשאלה ומקווים שיחזור בהקדם לקבוצה הבוגרת שחקן טוב ומנוסה יותר", אמר המנהל המקצועי גל אלברמן לאתר הרשמי של מכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully