וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בקרואטיה: "פיירו על הרדאר של דינמו זאגרב תקופה ארוכה"

חלוץ מכבי חיפה מעורר עניין אצל אלופת קרואטיה שתשתתף בקונפרנס ליג. המועד לרישום שחקנים לבתים הוא מחר, על אף שהחלון במדינה יינעל בשישי

אוהדי מכבי חיפה בברן/מערכת וואלה

עם סיום שלבי המוקדמות של המפעלים היבשתיים, שקבעו כי מכבי חיפה תיקח חלק בשלב הבתים של הליגה האירופית, כמה משחקניה מעוררים התעניינות מרחבי אירופה. אחרי שיאנג בויז שהדיחה את הירוקים קיוותה לצרף את ענאן חלאילי, באתר הקרואטי "יוטארני"" דווח כי כי פרנזי פיירו "נמצא על הרדאר של דינמו זאגרב כבר תקופה ארוכה".

בקיץ מאכזב מבחינתה, אלופת קרואטיה הפסידה בשתי התמודדויות כפולות בשלבי המוקדמות ונשרה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, מפעל פחות מבכיר מזה שבו תשחק מכבי חיפה. חלון ההעברות בקרואטיה אמנם ייסגר רק ביום שישי, אך המועד לרישום שחקנים לשלב הבתים באירופה הוא כבר מחר בערב וספק אם זאגרב תנחית רכש בסדר גודל שכזה מבלי שתוכל לרשום אותו לשלב הבתים.

פרנזי פיירו מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מעורר עניין. פיירו/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בניגוד למכבי חיפה שם הוא נהנה ממעמד של החלוץ הבכיר, בזאגרב יש על הנייר חלוץ בכיר יותר ברוטציה. מדובר בחלוץ נבחרת קרואטיה ברונו פטקוביץ', שלפי הדיווח אמור לחתום על חוזה חדש במועדון. בקרואטיה הגדירו זאת כ"רגע השיא של חלון ההעברות", אחרי ששלושה מחבריו לקבוצה ולנבחרת נמכרו - השוער דומיניק ליבאקוביץ' לפנרבחצ'ה, יוסיפ שוטאלו לאייאקס ולוקה איבנושץ לפיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully