וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו ייעדר, דין דוד יפתח במקומו. גם סבע וקורנו חוזרים להרכב

3.9.2023 / 6:25

החלוץ לא יעמוד לרשותו של דגו במשחקה של מכבי חיפה נגד הפועל ירושלים (20:00, ספורט4), חזיזה ערך אימון מלא אבל עשוי לעלות מהספסל. שואו ושימיץ' יקבלו דקות. השחקנים דרוכים: "אחרי ההדחה מליגת האלופות, המשחק הזה הופך להיות עוד יותר חשוב"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

פרנזי פיירו ייעדר מסגל מכבי חיפה למשחק הערב (ראשון, 20:00, ספורט4) מול הפועל ירושלים. החלוץ סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ולא יעמוד לרשותו של מסאי דגו. מי שצפוי לתפוס את המקום של החלוץ בחוד הוא דין דוד.

שחקן נוסף שצפוי לפתוח בהרכב הוא דיא סבע. סבע התחיל על הספסל מול יאנג בויז, אך נכנס בצורה טובה וצפוי לקבל בחזרה את המקום שלו ב-11. פייר קורנו יחזור גם הוא להרכב לאחר שנעדר מהמשחק בשוויץ בשל כרטיסים צהובים.

פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין לא כשיר לחלוטין. פיירו/מאור אלקסלסי

מי שיהיה בסגל אך בספק גדול להרכב, הוא דולב חזיזה. השחקן אמנם ערך אימון מלא אתמול אך בקבוצה מתלבטים האם להציב אותו בהרכב יסכן אותו וייתכן בהחלט שהוא ימתין על הספסל. מי שיקבלו דקות הם מנואל שואו ולורנצו שימיץ', שחקני הרכש החדשים. לא ברור אם השניים יפתחו בהרכב אך בחיפה רוצים להכניסם לעניינים במהרה ומשוכנעים שמדובר בשחקנים שישדרגו את הקבוצה.

"ברור שאחרי ההדחה מליגת האלופות המשחק הופך להיות יותר חשוב, אבל אנחנו רוצים לפתוח את העונה טוב, חשוב שננצח ונציג יכולת טובה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש פה סגל טוב והראינו יכולת טובה לאורך המוקדמות, הדבר הכי חשוב זה לעשות את הסוויץ".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully