וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "ההפסדים להפועל ירושלים עוד יושבים לשחקנים בראש"

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המפגש בטדי (ראשון, 20:00, ספורט4): "משחק לא פחות חשוב מיאנג בויז". דין דוד צפוי לפתוח על חשבון פיירו הפצוע, גם קורנו וסבע יחזרו ל-11. בכורה לפיבן אצל המארחת, דון ימשיך בחוד

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

הפועל ירושלים

הקבוצה של זיו אריה מחפשת ניצחון ראשון העונה ותשמח להשיג אותו מחר (ראשון, 20:00, ספורט4) מול האלופה מכבי חיפה, עליה גברה פעמיים בטדי בעונה שעברה. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "אי אפשר לדעת איך ההדחה מול יאנג בויז תשפיע על מכבי חיפה, הם בכל מצב הקבוצה הכי טובה בארץ ועדיפה עלינו".

בצד המקצועי, סדריק דון צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בחוד ההתקפה, בעוד בן אז'ובל מתקשה למצוא את מקומו על אף פציעתו של ראונו סאפינן, לו מחפשים מחליף. שחר פיבן עשוי לערוך בכורה בהרכב.

מעל 5,000 אוהדים של מכבי חיפה רכשו כרטיסים לטדי וההערכה היא כי כ-7,000 לפחות יעלו מחר לבירה.

שחר פיבן, הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
תורגל בהרכב. שחר פיבן/אתר רשמי, הפועל ירושלים

מכבי חיפה

אחרי ההדחה מליגת האלופות והגרלת שלב הבתים בליגה האירופית, מכבי חיפה תתחיל את מסע ההגנה על תואר האליפות בליגה עם משחק חוץ קשה בטדי מול הפועל ירושלים. כזכור, המשחק ממחזור הפתיחה מול הפועל פתח תקוה נדחה למועד שטרם נקבע, כך שעבור הירוקים זהו המשחק הראשון. בהרכב צפויים להתבצע כמה שינויים, כאשר פייר קורנו יחזור בכל מקרה אחרי עונש הצהובים וגם דיא סבע מיועד ל-11. דין דוד צפוי לפתוח בחוד על חשבון פרנזי פיירו הפצוע.

"משחק מאוד מאוד קשה", אמר המאמן מסאי דגו. "דיברנו עם השחקנים וזה יושב להם בראש, קבוצה שניצחה אותנו פעמיים בעונה שעברה, בבית שלהם. אנחנו טיפה זזים מהמשחקים באירופה, חוזרים ללחם והחמאה שלנו. זה משחק לא פחות חשוב מיאנג בויז, חשוב שנפתח את הליגה ברגל ימין. נבוא בגישה טובה ונעשה הכול כדי לנצח".

החלוץ דין דוד הוסיף: "משחק חוץ לא פשוט, אנחנו רוצים לפתוח את העונה בצורה טובה ולנצח. זה הלחם והחמאה שלנו, אחרי האכזבה מהשבוע האחרון באירופה".

עוד בוואלה!

מתחילה אצל ראן: לוח משחקי מכבי חיפה בליגה האירופית

לכתבה המלאה
דין דוד מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוזרים אל הלחם והחמאה. דין דוד/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל ירושלים הייתה הקבוצה היחידה שניצחה פעמיים את האלופה בעונה שעברה. במחזור החמישי היא קטעה לה את המאזן המושלם עם 0:3 מהדהד בטדי (צמד של אופק ביטון) ובפלייאוף העליון הייתה הראשונה שהפכה מולה פיגור לניצחון, כאשר אותו ביטון קבע 1:2 ביתי בדקת הסיום.

* שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בעבר במסגרת המחזור השני של הליגה הבכירה, ובשני המקרים הירוקים אירחו וניצחו. בספטמבר 1991 היו אלה איל ברקוביץ', טל בנין ואיתי מרדכי שכבשו ב-20 הדקות האחרונות וקבעו 0:3 בקרית אליעזר, וחמש שנים מאוחר יותר סידר רוני לוי 0:1 בדקה ה-82.

* מכבי חיפה לא שמרה על רשת נקייה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל והפסידה ארבעה מתוך תשעת האחרונים.

* מסאי דגו הפסיד להפועל ירושלים (אז קטמון) בשלושה משחקי חוץ שאימן מולה בליגה הלאומית. ניצחונו היחיד עליה היה עם הפועל פתח תקוה: 1:2 ביתי בינואר 2019.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טדי
קהל: 7627

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58728 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43465 משתתפים

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל פתח תקוה - בני סכנין
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי תל אביב

שני, 20:00: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully