וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גרמה למכבי חיפה לדאוג: 0:0 משעמם לראן מול ברסט

הקבוצה של ברונו ז'נסיו רשמה תיקו שלישי ברציפות, הפעם במשחק חוץ בדרבי של מחוז ברטאן. מונאקו עלתה לפסגה עם 0:3 על לאנס שנותרה מתחת לקו האדום

ההגרלות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב באירופה/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית, שנפתח אמש (שישי) עם 1:1 בין נאנט למארסיי, נמשך הערב עם 0:0 של ראן, היריבה הראשונה של מכבי חיפה בבתי הליגה האירופית, בדרבי של מחוז ברטאן אצל ברסט. סגנית האלופה לאנס נותרה ללא ניצחון העונה ומתחת לקו האדום שהפסידה למונאקו המוליכה 3:0.

ברסט - ראן 0:0

הקבוצה של ברונו ז'נסיו בדרך כלל התקפית מאוד, אבל הפעם בקושי הגיעה למצבים ורשמה תיקו שלישי ברציפות. הרכש השוויצרי פביאן רידר, שהגיע השבוע מיאנג בויז לאחר שסייע לה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות על חשבון מכבי חיפה, נותר על הספסל וימתין לבכורה אחרי פגרת הנבחרות. ברסט, שמקדימה אותה בנקודה, הייתה קצת יותר מסוכנת וגם היא לא הצליחה לכבוש, כשהיא ללא ניצחון על ראן מאז אפריל 2011.

ארנו קלימואנדו שחקן ראן בין שחקני ברסט. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
לבד בתוך דבוקת שחקני ברסט. ארנו קלימואנדו/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP
אלכסנדר גולובין חוגג יחד עם שחקני מונאקו. GettyImages
בפסגה. גולובין חוגג עם שחקני מונאקו/GettyImages

מונאקו - לאנס 0:3

סגנית אלופת צרפת שבה לליגת האלופות וזכתה להגרלה לא פשוטה בבית ב' עם ארסנל, סביליה ופ.ס.וו איינדהובן, אך לפני הערבים האירופיים המרגשים שישובו ללאנס, היא תצטרך להתאושש מפתיחת עונה מזעזעת בליגה הצרפתית. זה היה ההפסד השלישי ב-4 המחזורים הראשונים של הקבוצה שירדה עד המקום ה-17 המוביל לליגה השנייה בצרפת בעונה הבאה, כשמונאקו גברה 0:3 על לאנס. סטפן סינגו (24) העלה את הקבוצה מהנסיכות ליתרון, אלכסנדר גולובין (36) הכפיל וגיז'רמו מריפאן (59) חתם עם ניצחון שלישי העונה של מוליכת הטבלה.

משחקי יום ראשון

טולוז - קלרמון (14:00)
ליל - מונפלייה (16:00)
לה האבר - לוריין (16:00)
מץ - ריימס (16:00)
ניס - שטרסבורג (18:05)
ליון - פריז סן ז'רמן (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully