וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין הבהיר: "אהיה במכבי תל אביב עד סוף העונה בוודאות"

2.9.2023 / 17:30

מאמן מכבי תל אביב התייחס לדיווחים באירלנד ולבצורת בפתיחת המשחקים: "גם מנצ'סטר סיטי כובשת הרבה שערים במחצית השנייה"

תקציר: צלייה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב חתמה שבוע מוצלח עם העפלה לשלב הבתים בקונפרנס ליג, הגרלה נוחה והחתמותיהם של אושר דוידה וקיקו בונדוסו. הצהובים מקווים להמשיך לחייך גם מחר (ראשון, 20:30) כשיתארחו באצטדיון בנתניה אצל הפועל חדרה במסגרת המחזור השני של ליגת העל.

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, אמר המאמן רובי קין על ה-1:1 נגד צלייה בחוץ: "היו קצת עצבים, היה לחץ. שיחקנו נגד קבוצה טובה, ידענו שיהיה קשה, התנאים של הדשא לא היו טובים אבל זה לא תירוץ. לא התחלנו טוב, הם כבשו וזה הלחיץ אותנו קצת. המסירה האחרונה הייתה מסובכת מדי, במקום לשחק בסגנון שלנו. כל משחק שונה, ידענו שיהיה קשה בחוץ, באירופה, לא היה להם מה להפסיד. לא הצלחנו להשיג שליטה במשחק ובחצי השני שינינו את זה".

על חודש אוגוסט של מכבי תל אביב אמר המאמן: "צפיתם במנצ'סטר סיטי? גם הם כובשים הרבה במחצית השנייה, כדורגל הוא משחק של 90 דקות. כמובן שאנחנו רוצים את השער הראשון כמה שיותר מהר, אבל גם אי אפשר לכפות את זה על המשחק, כל מאמן רוצה להבקיע שני גולים במחצית הראשונה. צריכים להיות רגועים, עם תשוקה להשיג את השער וגם אם במחצית הראשונה אנחנו קצת בפאניקה, צריך לדעת לצאת מזה ולהשיג את הגול. כדורגל לא משחקים 45 דקות".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
מאמן מכבי תל אביב רובי קין/אריאל שלום

עוד בוואלה!

קיקו בונדוסו חתם במכבי תל אביב

לכתבה המלאה

על אושר דוידה וקיקו בונדוסו: "ראשית, הם יבואו ויעזרו לקבוצה להיות חזקה יותר. פנים חדשות תמיד זה חשוב, זה גורם לשחקנים להיות על קצות האצבעות. דוידה שחקן חשוב כי הוא ישראלי ולא צריך לחפש כאלה בעולם. הוא מביא הרבה מהירות. הוא לדעתי למד הרבה מהזמן שלו בליאז'. דיברתי עם הספורט דירקטור שלהם והוא אמר עליו מילים טובות. הוא מוכר בישראל והוא שחקן טוב. קיקו מנוסה, חכם מאוד, יכול לשחק בכמה עמדות על המגרש, אני שמח ששניהם אצלנו".

עוד אמר על בונדוסו: "הוא יכול לשחק בארבע עמדות. הוא ווינגר ימני, שמאלי, הוא 10 והוא גם 8 בעיני. זה חשוב להביא שחקנים עם תכונות רבות שיכולים לשחק בכמה עמדות. שחקנים נוספים? דיברתי עם בונדוסו ועל דוידה. אם יגיע עוד מישהו, אני בטוח שאתם תדעו על כך ראשונים".

לקראת הפועל חדרה: "צפינו בחדרה, השארנו את המשחקים שלנו מאחור בקונפרנס, אני מחכה למשחק הזה. נפגוש קבוצה שיכולה לשחק ולשנות שיטות מהר מאוד, במשחק האחרון הם שינו שיטה כמה פעמים, לא יהיה משחק קל, ננסה להכין את השחקנים".

על הדיווח באירלנד שרוצים שהוא יאמן את הנבחרת: "אני לא קורא שום דבר, אז לא ראיתי שכתבו עליי את הדברים האלה. אני כאן עד סוף העונה בוודאות, יש סיבה שחתמתי על החוזה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully