וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקו בונדוסו חתם במכבי תל אביב

2.9.2023 / 15:03

שחקן הכנף הפורטוגלי בן ה-27 שמגיע מוויזלה סגר בזמן ונרשם לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. לרובי קין עדיין נותר מקום לזר נוסף בסגל

תקציר: צלייה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק. יומיים לפני סגירת הדדליין לרשימת שחקנים לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, הודיעו היום (שבת) הצהובים על צירופו של שחקן הכנף הפורטוגלי קיקו בונדוסו, שחתם על חוזה לשלוש שנים לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות וקיבל את החולצה מספר 70. שחקן הרכש ישתתף עם חבריו החדשים באימון המסכם לקראת משחק הליגה מחר מול הפועל חדרה. לרובי קין עדיין נותר מקום לזר נוסף בסגל, אך לא בטוח כי ינצל אותו.

קיקו בונדוסו, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרשים אשתקד. קיקו בונדוסו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד בוואלה!

התחלה וסיום בבלומפילד: מועדי משחקיה של מכבי ת"א בקונפרנס ליג

לכתבה המלאה

צפו בסרטון ההצגה של הרכש הטרי

קיקו בונדוסו (27) הוא שחקן רגל ימין שיכול לשחק כקיצוני בשני הצדדים וצמח מהליגות הנמוכות, כאשר בשבע עונותיו הראשונות בקריירה שיחק בליגה השלישית ומטה. בקיץ 2019 חתם בוויזלה שהייתה בליגה השלישית ועלה איתה פעמיים. עונת השיא שלו הייתה בליגה השלישית עם 11 שערים, כאשר בליגה הבכירה כבש שישה ב-2021/22 ועוד שניים (לצד שלושה בישולים) בעונה הקודמת שבה סיימה קבוצתו במקום ה-11.

העונה פתח בשני המחזורים הראשונים ונכנס כמחליף בשלישי, אבל לא כבש. הבישול היחיד שלו היה בגביע מול מריטימו בחודש שעבר. בונדוסו היה קרוב לעבור לאורל הרוסית על פי הדיווחים בשבועות האחרונים, אך העסקה נפלה ברגע האחרון. על אף שהבקיע שני שערים בלבד בעונה החולפת בפורטוגל, נבחר על ידי "רקורד" לאחד מה-11 המצטיינים של העונה והיה השחקן היחיד שלא שייך לאחת מארבע הקבוצות הגדולות בפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully