וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תישאר מושלמת? ישראל תנסה להדהים את האלופה האולימפית צרפת

כששתיהן עם שני ניצחונות משני משחקים, הנבחרת של איתמר שטיין תקווה לנצל את הביתיות כדי להפתיע את הפייבוריטית באליפות אירופה (20:30, ספורט2)

תקציר אליפות אירופה בכדורעף: רומניה - ישראל 3:2/ספורט1

כששתיהן היחידות שנותרו עם מאזן מושלם בבית ד', נבחרות ישראל וצרפת יתמודדו זו מול זו הערב (שבת, 20:30 בספורט2) לעיני יציעים מלאים בהיכל קבוצת שלמה שבתל אביב במסגרת אליפות אירופה בכדורעף. ישראל גברה עד כה על יוון ורומניה אחרי שוברי שוויון דרמטיים, בעוד שצרפת הכניעה את טורקיה ופורטוגל ללא קושי.

אין ספק שהטריקולור מגיעים למפגש (ולטורניר כולו) כפייבוריטים, לאור העובדה שהם האלופים האולימפיים המכהנים. האיומים העיקריים בסגל הצרפתי הם ברתלמי צ'יננייזה (25 נקודות, 3.75 בממוצע למערכה) וז'אן פאטרי (23 נקודות, 4.6 בממוצע למערכה).

החבורה של איתמר שטיין, שהפגינה עד כה הרבה אופי ותיהנה כרגיל מדחיפת הקהל, מציגה את עידו דוד בטורניר מצוין עם 49 נקודות במצטבר עד כה (4.9 בממוצע למערכה), כאשר תמיר הרשקו רשם 43 נקודות משלו (4.3 בממוצע למערכה).

נבחרת צרפת בכדורעף. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
יריבה מאיימת. נבחרת צרפת/GettyImages, JACK GUEZ/AFP

בעוד שצרפת זכתה באליפות אירופה ב-2015 ונעצרה רק בחצי הגמר לפני ארבע שנים, זאת כאמור בנוסף לזכייתה במדליית הזהב במשחקי טוקיו 2020, עבור ישראל זוהי ההופעה הראשונה באליפות אירופה זה 52 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully