וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורעף פתחה את אליפות אירופה עם 2:3 על יוון

צפו בתקציר: הנבחרת חזרה מפיגור 2:1 במערכות, ניצחה 13:15 במערכה החמישית והחלה ברגל ימין את שלב הבתים אותו היא מארחת בתל אביב

תקציר ניצחונה של נבחרת ישראל על יוון בפתיחת אליפות אירופה בכדורעף/ספורט1

ישראל מארחת לראשונה בית במסגרת אליפות אירופה בכדורעף, והנבחרת פתחה הערב (שלישי) את הטורניר עם ניצחון דרמטי 2:3 (17:25, 29:27, 25:21, 21:25, 13:15) על יוון. בחמישי ב-20:00 יפגשו הכחולים-לבנים את רומניה ובמוצ"ש ב-20:30 ישחקו מול צרפת החזקה.

בבית ד' של אליפות אירופה משחקות גם פורטוגל וטורקיה, כאשר כל המשחקים יהיו בתל אביב וישודרו בערוצי ספורט1 לאורך שמונה ימים. ארבע הראשונות מתוך השש יעפילו בתום סבב המשחקים לשלב שמינית הגמר שיתקיים בתחילת ספטמבר באיטליה.

המאמן הלאומי איתמר שטיין אמר בסיום: "החברה עמדו פה בלחץ אדיר, התאוששו משתי מערכות שהיינו צריכים לנצח. מנטלית הם לא נשברו והמשיכו להילחם. היינו יותר טובים בכל המערכות לאורך כל המשחק ושיחקנו נגד נבחרת מצוינת וחזקה מנטלית עם שחקנים מנוסים שהעמידו אותנו תחת הרבה לחץ. השחקנים עמדו במשימה והביאו ניצחון גדול והמון כבוד לכדורעף הישראלי".

שחקני נבחרת ישראל בכדורעף. לילך וייס, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
פתיחה נהדרת/אתר רשמי, לילך וייס, איגוד הכדורעף

ישראל פתחה את המשחק בהתלהבות גדולה, עלתה ל-11:18 בזכות הגשות טובות של תמיר הרשקו ולמרות צמצום קל מצד היוונים, הגדילה בחזרה וסיימה את המערכה הראשונה ב-17:25. המערכה השנייה הייתה צמודה יותר וכללה עצירה ממושכת לצורך בדיקת ערעור יווני על נגיעה ברשת. הנקודה הלכה לישראל, אבל יוון עלתה ל-19:21 ואז סרב לרשת החזיר את ישראל לשליטה. הנדנדה נמשכה לניקוד זהב ובו היוונים השוו עם 27:29.

הסיפור חזר על עצמו גם במערכה השלישית. ישראל הייתה דומיננטית וההגנה עבדה היטב בדרך ל-8:12, אבל היוונים חזרו ועם שש נקודות רצופות ניצחו 21:25 ועלו ליתרון במערכות. כשנדמה היה שהמשחק בורח מהידיים, עידו דוד ואיליה גולדרין העבירו הילוך עם בריחה ל-9:14 והיתרון נשמר עד ל-21:25 שקבע מערכה מכרעת על הניצחון. היא הייתה צמודה מאוד, אבל גנדי סוקולוב והרשקו התעלו בסיום והכריעו עם 13:15.

את הנבחרת הישראלית הובילו עידו דוד עם 28 נקודות ואיתמר הרשקו עם 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully