וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת: נבחרת ישראל ניצחה 2:3 את רומניה באליפות אירופה

שחקניו של איתמר שטיין התקרבו לשמינית הגמר אחרי שחזרו מפיגור. 21 נקודות לעידו דוד. תמיר הרשקו: "הגענו להילחם על כל נקודה". בשבת (20:30, ספורט2) תחכה האלופה האולימפית צרפת

תקציר אליפות אירופה בכדורעף: רומניה - ישראל 3:2/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורעף התקרבה הערב (חמישי) לשמינית גמר אליפות אירופה, עם ניצחון 2:3 על רומניה במחזור השני בבית ד' שמשוחק בתל אביב. שחקניו של איתמר שטיין ראו את היתרון שלהם מהמערכה הראשונה הופך לפיגור, אבל עם האנרגיות של הקהל הביתי מאחוריהם ועם הרבה מאוד אופי, הפכו בחזרה את התוצאה ובסיום חגגו 25:27, 25:12, 25:21, 22:25, 8:15, ניצחון שני ברציפות בהופעתם הראשונה באליפות אירופה זה 52 שנה.

עידו דוד היה ספק הנקודות העיקרי של נבחרת ישראל עם 21 בסך הכל, תמיר הרשקו סיים עם 19 וגנאדי סוקולוב תרם 11 משלו.

ישראל, שגברה על יוון במחזור הראשון, תפגוש מחרתיים (20:30, ספורט2) את צרפת, האלופה האולימפית המכהנת, שגם היא מחזיקה במאזן מושלם אחרי שני המחזורים הראשונים. ארבע הראשונות מתוך שש הנבחרות בבית יעלו לשמינית הגמר, כך שהניצחון הערב מציב את הנבחרת הישראלית בעמדה טובה להעפלה.

שחקני נבחרת ישראל בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
שמרו על מאזן מושלמת. שחקני נבחרת ישראל חוגגים/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

תמיר הרשקו אמר בסוף המשחק: "זה מרגיש נהדר לנצח, הגענו להילחם על כל נקודה ואני אוהב את הנבחרת שלנו. הייתה פה אווירה מטורפת ואני מאחל שכל משחק בכדורעף הישראלי יהיה ככה. אנחנו רוצים להגיע לקצה שלנו ורק אם נעשה את הכל נדע לאן נוכל להגיע. הנבחרת שלנו לוחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully