וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בב"ש: הרכב זהה או שלושה בלמים, ואיך יושפע גנאח מהטירוף סביבו?

ברדה תוהה האם לבצע שינויים מול ריינה, בקבוצה מקווים שלא תירשם צניחה מנטלית אצל הכישרון הצעיר. גאנם וקוסטה יפתחו בחוד המארחת (שבת, 19:00, ספורט3)

מחזור 2הסתיים02/09/2023
מכבי בני ריינה
  • גאנם (14)
1:1
  • (15) תורג'מן
הפועל באר שבע
תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה, שפתחה את העונה בצורה מוצלחת, עם תיקו 1:1 בחוץ נגד מכבי נתניה, תארח מחר את הפועל באר שבע ותנסה לצבור נקודות נוספות, מול הקהל הביתי שלה (שבת, 19:00, ספורט3). המאמן שרון מימר צפוי לתת קרדיט נוסף לאותו הרכב שפתח בשבוע שעבר ומשמעות הדבר היא שגם הפעם הוא יעדיף הרכב התקפי עם הרביעייה הקדמית שלו - הנרי ואקה ושלומי אזולאי, לצידם של קייס גאנם ומארק קוסטה. רועי שוקרני יפתח לצידו של מוחמד אוסמן בקישור האחורי.

"התחלנו את העונה בצורה טובה", אמרו בריינה לקראת המשחק, "חשוב שנקח נקודות בבית ונצא לפגרה במומנטם חיובי לקראת המשך הליגה". בריינה ממשיכים בחיפושים אחר זר שישי ומקווים למצוא שחקן מתאים, עם עדיפות לשחקן כנף ימני עד סגירת חלון ההעברות בעוד פחות משלושה שבועות.

"אין ספק שבאר שבע היא אתגר לא רגיל", אמר המאמן מימר לקראת המשחק. "זו קבוצה משלוש הגדולות בארץ, קבוצה שקשה מאוד לקחת לה נקודות, אבל אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. התכוננו ליתרונות וגם לחסרונות של באר שבע ואני מאמין שאם נבוא בגישה נכונה, שזה הדבר הכי חשוב, נוכל גם לצאת עם תוצאה טובה".

בהמשך למשחק התיקו נגד נתניה הוסיף מימר: "האמת היא שמעבר לאופי, הראנו גם משחק טוב מבחינה טקטית, הצלחנו לקחת את המשחק לפחות לשיוויון עם נתניה, מבחינת היכולת ואני חושב שברגעים מסויימים גם היינו יותר טובים. צריך שתהיה המשכיות, השחקנים באמת רוצים, מבינים, עושים את הפעולות כמו שצריך ואם נמשיך ככה, תהיה עונה טובה".

מארק קוסטה חלוץ בני ריינה מול ג'ואל אבו חנא בלם מכבי נתניה. ברני ארדוב
יפתחו גם מול באר שבע. גאנם וקוסטה/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תצפין כבר היום לקראת המשחק מחר (שבת, 19:00, ספורט3) מול בני ריינה. אחרי פתיחת העונה המושלמת בבית מול הפועל חדרה, שואפים במועדון להמשיך במומנטום חיובי ולחזור עם שלוש נקודות מהמחזור השני כדי לצאת לפגרה בתחושה טובה.

המאמן אליניב ברדה שוקל לעלות עם אותו הרכב שפתח במחזור הקודם, אבל הוא גם ניסה באימונים מדי פעם מערך של שלושה בלמים כאשר איאד אבו עביד החליף את יוני סטויאנוב. ההערכה היא שהמאמן ימשיך לבסוף עם ההרכב שפתח מול הפועל חדרה. גיא בדש נעדר מהאימונים האחרונים בשל מחלה והוא עשוי להישאר מחוץ לסגל. פטריק קלימלה שב לאימונים השבוע והוא עשוי לחזור לסגל. בקבוצה רוצים לראות שאין צניחה מנטלית אצל אמיר גנאח אחרי הטירוף סביב ההופעה הנהדרת שלו בהרכב בשבת שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע אמיר גנאח. קובי אליהו
הכישרון הצעיר יעמוד בלחץ? גנאח/קובי אליהו

טריוויה

* שני המפגשים בין השתיים בעונה הקודמת הסתיימו בניצחונות חלקים של הפועל באר שבע: 0:3 בחוץ ו-0:2 בבית.

* הפועל באר שבע הייתה קבוצת החוץ הטובה בליגה בעונה שעברה (40 נקודות מתוך 54 אפשריות). היא גם כבשה יותר מכל קבוצה אחרת כאורחת (30 שערים) וספגה הכי מעט (13).

* בני ריינה עדיין ללא ניצחון בשישה משחקים רשמיים ב-2023/24. היו לו שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו בגביע הטוטו, ובמחזור הפתיחה חילצה 1:1 בנתניה.

* שרון מימר אימן מול הפועל באר שבע כבר 16 פעמים בליגה ועדיין לא ניצח. יש לו 12 הפסדים לצד ארבע תוצאות תיקו, כאשר בחמשת המפגשים האחרונים קבוצותיו אפילו לא כבשו (מאז ה-2:2 כמאמן הפועל חדרה בדצמבר 2020).

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: גרין
קהל: 1622

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל פתח תקוה - בני סכנין
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי תל אביב

שני, 20:00: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully