וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "נצטרך להתקדם בצעדים מאוד קטנים לפני שמכתירים אותנו"

10.9.2023 / 18:05

נבחרת ישראל חזרה מרומניה והחלה בהכנות לבלארוס (ג', 21:45), הקשר בטוח: "יכולים לשחק אפילו יותר טוב". דור תורג'מן: "התרגשתי מהופעת הבכורה"

מחוץ לקווים, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פחות מיממה אחרי ה-1:1 בבוקרשט ותחושת הפספוס לאחר המחצית השנייה הנהדרת מול רומניה, נבחרת ישראל חזרה הערב (ראשון) להתאמן בבית הנבחרות בשפיים. מחר ב-17:30 ישתתפו המאמן אלון חזן והקפטן אלי דסה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הבא במוקדמות היורו מול בלארוס, אותה תארח הנבחרת בשלישי ב-21:45 בבלומפילד.

כרגע נמצאת ישראל במקום השלישי בבית ט', בפיגור נקודה מרומניה השנייה שתארח במקביל את קוסובו. כזכור, שתי הראשונות מכל בית מעפילות אוטומטית ליורו 2024 שייערך בגרמניה, אך לישראל יש גם הזדמנות שנייה דרך הפלייאוף בזכות הישגיה בליגת האומות.

דור פרץ אמר לפני האימון: "אנחנו מרוצים מהיכולת שהצגנו, היא יכולה לתת הרבה תקווה להמשך, אבל מצד שני צריכים לרדת מהר מאוד לקרקע. סיימנו בתיקו ויש עוד 15 נקודות בקופה, זה המון להמשך הדרך. נצטרך להתקדם בצעדים מאוד קטנים לפני שמכתירים אותנו וכל דבר אחר. אנחנו רוצים להציג את הנבחרת האטרקטיבית ביותר שאנחנו יכולים להציג, כזו שתמיד באה לנצח. לא הופתעתי, אני יודע איזה חומר שחקנים קיים פה. אנחנו יכולים לשחק אפילו טוב יותר, רואים את ההתקדמות מדי משחק ומזה אנחנו יכולים להיות מאוד שמחים. צריכים להגיע מרוכזים לקראת יום שלישי, שמח שהקהל נכנס יחד איתנו לחוויה הזו".

מוחמד אבו פאני באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
חיוכים באימון. מוחמד אבו פאני/אודי ציטיאט
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל עם עוזרו אלון חרזי. אודי ציטיאט
יעשו שינויים מול בלארוס? אלון חזן עם אלון חרזי/אודי ציטיאט

עוד בנבחרת ישראל

דור תורג'מן, שאחרי שכיכב בנבחרות הצעירות קיבל הזדמנות בהרכב הראשון של הנבחרת הבוגרת כבר בהופעת הבכורה, סיכם: "זה דבר מרגש, חלמתי עליו מגיל קטן ובסוף זה הגיע. הופתעתי טיפה, אבל אחרי הקיץ שעשינו דברים מדהימים, ראו את זה ובחרו לקרוא לי. טיפה התרגשתי מהופעת הבכורה, במחצית השנייה היה כדורגל מדהים והיינו צריכים לתרגם את זה לניצחון. אנחנו צריכים את דחיפת הקהל ונקווה שנעשה את זה".

שון וייסמן באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
שון וייסמן/אודי ציטיאט
דניאל פרץ באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
דניאל פרץ/אודי ציטיאט

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

המשך הקמפיין של הנבחרת

12 בספטמבר: ישראל - בלארוס
12 באוקטובר: ישראל - שוויץ
15 באוקטובר: קוסובו - ישראל
18 בנובמבר: ישראל - רומניה
21 בנובמבר: אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully