וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוס ההופעה: דור תורג'מן יזכה למענק על הבכורה בנבחרת

10.9.2023 / 13:00

שלושה חודשים אחרי שחתם על חוזה חדש במכבי תל אביב והעדיף אותה על פני בנפיקה ליסבון, יזכה החלוץ הצעיר למענק מהמועדון על הופעת הבכורה שלו אמש במדי הנבחרת הבוגרת מול רומניה

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

רבים הרימו גבה בסיום העונה שעברה, כאשר דור תורג'מן העדיף לחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב ולא לצאת לבנפיקה ליסבון. בפני החלוץ הצעיר עמדה הצעה אטרקטיבית ממועדון הפאר הפורטוגלי ומכיוון שנותרה לו עוד עונה בחוזה, מכבי תל אביב כנראה לא הייתה עומדת בדרכו ומוכרת אותו. אלא שתורג'מן העדיף להמשיך ולקשור את גורלו עם המועדון וחתם על חוזה חדש בקרית שלום. במכבי תל אביב הבינו אז שהם צריכים לתגמל את החלוץ הצעיר והעניקו לו חוזה מכובד מאוד. בין היתר הוכנס לחוזה סעיף מיוחד אותו ביקש תורג'מן לפיו הוא יזכה לבונוס נאה כאשר יערוך הופעת בכורה בנבחרת ישראל הבוגרת.

דור תורג'מן באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
הימר על עצמו - והרוויח מהר מהצפוי. דור תורג'מן/מאור אלקסלסי

זה היה אחרי ההופעות הנהדרות של תורג'מן בנבחרת עד גיל 20 במסגרת המונדיאליטו ומיד לאחר חתימת החוזה, קיבל החלוץ זימון גם לנבחרת הצעירה של גיא לוזון ששיחקה באליפות אירופה. אלא שגם תורג'מן וגם מכבי תל אביב לא יכלו כנראה לתאר שלא יעברו אפילו שלושה חודשים והחלוץ ישחק בנבחרת הלאומית של ישראל. ההופעה אמש בהרכב הנבחרת מול רומניה תזכה עכשיו את תורג'מן בבונוס הנאה וזאת כאמור תוך פרק זמן קצר בלבד אחרי שחתם על החוזה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully