וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאגון תקף: "הנחש הצליח במשימה שלו ללכלך עלי לידכם"

שחקן הכנף של שרלרואה שעזב את מכבי תל אביב נפרד מהאוהדים, השחקנים והצוות הרפואי, אך לא שכח את ההתבטאות של קין שאמר ש"לא מעוניין בשחקן שלא רוצה להיות פה", והחזיר בפוסט הפרידה מהמועדון

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

פארפה גיאגון הצטרף הערב (שלישי) באופן רשמי לשרלרואה כשחתם על חוזה ל-3 שנים עם אופציה לשנה רביעית במועדון הבלגי. שחקן הכנף הצטרף ממכבי תל אביב שתקבל עבורו 1.5 מיליון יורו, אך נראה שהקשר מחוף השנהב עזב את המועדון הישראלי בטונים צורמים למדי.

בפוסט פרידה שהעלה לאינסטגרם, גיאגון הודה לחבריו לחדר ההלבשה, האוהדים והצוות הרפואי, אך דאג גם לסגור חשבון עם רמיזה לצוות המקצועי: "תודה לכל האהבה שנתתם לי. אני אסיר תודה לכם, על אף שהנחש הצליח במשימה שלו ללכלך עלי לידכם, אבל זה לא עצר את האהבה. תודה לכל חבריי לקבוצה ולצוות הרפואי".כזכור, גיאגון לא היה מעוניין להישאר בקבוצה העונה ורובי קין אף הודה בכך אחרי הניצחון על צלייה כשאמר: "אני לא מעוניין בשחקן שלא רוצה להיות פה".

פארפה גיאגון עם החולצה של שרלרואה. טוויטר שרלרואה, אתר רשמי
סיים בטונים צורמים. פארפה גיאגון/אתר רשמי, טוויטר שרלרואה

גיאגון הגיע לקרית שלום באוגוסט 2019, תחילה כמושאל מקבוצת "אפריקה ספורטס" וכעבור עונה נרכש על ידי מכבי תל אביב - כפי שפרסמנו, כחלק מאותו סיכום בזמנו הצהובים מחזיקים ב-60 אחוז מהזכויות על הקשר. בגיל 16, כשנה לפני שנחת בישראל, נבחר גיאגון לאחד מ-"60 השחקנים הכי מוכשרים בעולם הכדורגל" על ידי העיתון הבריטי "הגרדיאן".

הקשר מחוף השנהב תחילה כיכב בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וכעבור עונה עבר בהשאלה לבית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית. הוא התקדם לליגת העל עם מכבי נתניה בעונת 2021/22, אך בסיומה חזר מהשאלה למכבי תל אביב וחתם על חוזה חדש לשלוש שנים. בעונה שעברה התנדנד בין ההרכב לספסל וכאמור בקיץ החליט שהגיע זמנו להתקדם לליגה בכירה יותר, לאחרונה אף לא הסתיר את דעתו בנושא ועל כן לא נכלל בסגל מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו נגד בני סכנין, מול צלייה בפלייאוף הקונפרנס ליג ובמחזור הפתיחה בליגה ב-1:4 על מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully