וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין ביקש מההנהלה פיתרון בסאגת גיאגון

28.8.2023 / 6:22

מאמן מכבי תל אביב רוצה שחקן שמעוניין להיות בקבוצה ולא מישהו שעושה טובה ואם בתוך 48 שעות לא יושג מולו סיכום שהוא נשאר, קין רוצה זר במקומו. לוקאסן ימשיך לקבל דקות וצפוי להישאר

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

במכבי תל אביב מפנימים שהמצב הנוכחי מול פארפה גיאגון חייב להסתיים. בין אם על ידי החלטה על פרידה ממנו ובין אם באמצעות שיחות והסברים כדי שהוא יישאר. המאמן רובי קין ביקש מההנהלה למצוא לכך פיתרון בהקדם והערכת המאמן היתה אמש שבתוך יומיים עד שלושה תסתיים הפרשה בדרך כזו או אחרת.

קין רוצה שחקן שמעוניין להיות בקבוצה ולא מישהו שעושה טובה ושאין לו חשק להיות שחקן מכבי תל אביב. אם בתוך 48 שעות לא יצליחו במכבי תל אביב להשיג סיכום מול גיאגון לפיו הוא זונח את כל השגעונות ונשאר בקבוצה, יפעלו במועדון כדי להשתחרר ממנו. בכל מקרה, קין ביקש לסיים את הפרשה בהקדם ואם נגזר להיפרד, המאמן רוצה בהקדם שחקן זר במקומו.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
או שיעזוב ויגיע זר במקומו או שיעזוב. גיאגון/אריאל שלום

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

באשר לדרק לוקאסן, קין לא רוצה להיפרד מהבלם ומתעתד לתת לו לשחק לא מעט כפי שעשה אתמול מול מ.ס. אשדוד. קין מאמין בלוקאסן ולא חושב שצריך להחליפו. הוא בדעה שיש לו תחרות בריאה על ההרכב והמצב הנוכחי של הבלמים מתאים לו כאשר הוא מאוד מחזיק מניר ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully