וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "כל קבוצה שמחפשת סקורר צריכה את ערן זהבי"

מאמן מכבי תל אביב התייחס לכוכב שלו ועל כך שהוא לא בנבחרת: "לא עוסק בפוליטיקה, לא ענייני מה שקורה בנבחרת". רוי רביבו: "צריך לתת לשחקנים הצעירים לשחק"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

מכבי תל אביב עברה בהצלחה את המחזור הראשון בליגת העל, לאחר שהביסה הערב (ראשון) 1:4 את מ.ס. אשדוד. מעל 22 אלף צופים הגיעו לאצטדיון בלומפילד וחיכו 52 דקות כדי לראות את הרשת זזה, עד שערן זהבי כבש ואז גם בישל נהדר לרוי רביבו. כמו המגן הצעיר, גם מילסון חגג שער בכורה לאחר מכן ובתווך טימותי אוואני סייע עם שער עצמי, כשאדיר לוי רק צימק לאורחת הנאיבית בתוספת הזמן ומנע מרועי משפתי רשת נקייה בהופעת הבכורה אחרי מכירתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן.

* צלייה, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג, הרשימה עם 2:4 בחוץ על האלופה אולימפיה לובליאנה. אלברט ריירה לא התחשב באקסית אותה הוביל לדאבל בעונה שעברה וקיבל צמד מאליושה מאטקו, גם הוא אקס לובליאנה. צלייה בפסגה הסלובנית עם 13 נקודות מתוך 15 וצריכה תוצרת התקפית כזו גם בגומלין הביתי מול הצהובים, אחרי ההפסד 4:1 בבלומפילד.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מודה לקהל. אריאל שלום
פתיחה חלקה. שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל/אריאל שלום
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
גיאגון? "רוצה שחקנים שרוצים להיות פה". רובי קין/אריאל שלום

במסיבת העיתונאים רובי קין התייחס בין היתר לערן זהבי שלא מפסיק לכבוש ונשאל על העובדה שהחלוץ לא מזומן לסגל נבחרת ישראל, על אף שהעונה כבר כבש תשעה שערים: "ערן זהבי הוא סקורר. כל קבוצה שמחפשת סקורר צריכה את ערן זהבי. אני לא מתעסק בפוליטיקה ואני לא מכיר את הפרטים. זה לא ענייני מה שקורה בנבחרת ישראל".

אחרי המשחק נשאל המאמן על המשחק, שהסתיים עם ספיגה מיותרת וחור בהגנה: "אני לא עצבני, זה מאכזב שספגנו. תמיד אתה רוצה לשמור על שער נקי. אבל איך אפשר לא להיות מרוצה מהתוצאה הזו? אנחנו צריכים להמשיך ככה, להבקיע הרבה שערים. צריך להניע את הכדור במהירות, ככה אני רוצה לראות את הקבוצה מבחינה התקפית. אבל הדרך עוד ארוכה".

"היה לנו חשוב לתת לשחקנים ביטחון. אנחנו צריכים סגל גדול, המחליפים שנכנסו היה טובים מאוד".

על פארפה גיאגון: "אני רוצה שחקנים שרוצים להיות פה ולשחק עבור מכבי. ביומיים הקרובים נדע יותר".

רוי רביבו: "שמח להבקיע את הגול הראשון שלי, ואני עם הפנים קדימה. במכבי יש מלחמה לא רק על ההרכב אלא על להיות בסגל, וצריך כל הזמן להמשיך לעבוד קשה. אני שמח שנותנים לצעירים (שלחק), וזה מה שצריך כדי להצליח. אני מאוד אוהב את רובי, את איך שהוא מעביר את האימונים, ואיך שהוא מדבר איתי. יש מה ללמוד ממנו כי הוא היה ברמות הכי גבוהות".

רועי משפתי שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
רועי משפתי שוער מכבי תל אביב/אריאל שלום
רועי משפתי מתנצל בפני אוהדי מכבי תל אביב על תקרית מהעבר כשהיה במדי מכבי חיפה. אינסטגרם, פלאש 90
רועי משפתי מתנצל בפני אוהדי מכבי תל אביב על תקרית מהעבר כשהיה במדי מכבי חיפה/פלאש 90, אינסטגרם

מי שפתח בהרכב מכבי תל אביב בשער היה רועי משפתי, שהציג יכולת טובה והציל את קבוצתו מספיגה במחצית הראשונה עם הצלה אחת נהדרת. "כיף לפתוח ככה עונה", כתב השוער, שגם התנצל על תקרית שהייתה לו בעבר עם הקהל הצהוב כשהיה במכבי חיפה, "תודה רבה על התמיכה של הקהל ושל שער 11, מצטער אם מישהו נפגע מהעבר, אוהב אתכם ואתן הכל בשביל מכבי".

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
לא הפתיחה לה ייחל. אלי לוי/אריאל שלום

מאמן אשדוד אלי לוי: "במחצית הראשונה יצאנו מקופחים, כי כמעט כבשנו מהבעיטה של שביט מזל. בחצי השני היינו פחות מדויקים לתוכנית, ומול מכבי תל אביב כשאתה שוגה זה עולה. אבל יש לנו שחקנים וטבים, ויש לנו את הכלים לתקן ולבואר טובים יותר למשחק הבא. כל מי שהיה פה השקיע והתאמץ, מגיע לשחקנים כל הכבוד, אני גאה בבחורים. חיזוק? אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים, ואנחנו גם נצרף".

גיל כהן, המועמד למכבי תל אביב בין השאר: "תחושות קשות, מאכזב, פתחנו טוב, היינו במשחק, הגענו למצבים, ומול מכבי כשאתה לא מרוכז אתה נענש, נקווה שנלמד מזה. זה רק מחזור ראשון, זה לא אומר כלום, שיחקנו מאוד טוב במשחק הזה. אם נלמד מחוסר הריכוז, נוכל לרוץ יפה העונה".

על העניין בו: "זה מאוד מחמיא לי, אבל כשאני באשדוד אני נותן את כולי ומתרכז רק בקבוצה. אני עושה הכל כדי להתקדם ולהשתפר, ומאחורי הקלעים יש את האנשים שאני סומך עליהם שיעשו את העובדה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully