וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחזיקה רק ב-60 אחוז מכרטיסו של פארפה גיאגון

26.8.2023 / 16:21

הצהובים לא מתלהבים מההצעה שהוגשה משרלרואה מכיוון שזו תכניס לקופתם פחות ממיליון יורו, כחלק מהסכם שנעשה עם קבוצת אפריקה ספורטס מחוף השנהב

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

מכבי תל אביב מחזיקה רק ב-60 אחוז מכרטיסו של פארפה גיאגון ולכן אינה ממהרת למכור אותו לכל דורש. כאשר עבר גיאגון הצעיר מקבוצת "אפריקה ספורטס" מחוף השנהב לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, זו היתה העברה חופשית כשהקבוצה מחוף השנהב עמדה על כך שיהיו לה 40 אחוז מהמכירה העתידית של הקשר.

במכבי תל אביב קיבלו שחקן עם פוטנציאל גדול בחינם והסכימו לתנאי המכירה העתידית של גיאגון, אך המשמעות היא שאם גיאגון יימכר בקרוב, תקבל מכבי תל אביב רק 60 אחוז מדמי ההעבה ומכאן שסכומים הנעים סביב מיליון יורו ואפילו מעט יותר מותירים בידי מכבי תל אביב פחות ממיליון יורו, כך שלא מדובר בעסקאות אטרקטיביות עבורה.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בדרך לסיפור בהמשכים? פארפה גיאגון/אריאל שלום

הסיפור האחרון בין גייגון למכבי תל אביב התחיל לפני המשחק מול בני סכנין בגביע הטוטו. כבר אז בא השחקן אל המאמן רובי קין ואמר כי אינו רוצה ליטול חלק במשחק וכי הוא מעדיף לעזוב. כידוע, השבוע שרלרואה פנתה למכבי תל אביב עם הצעה בסך 1.5 מיליון יורו עבור השחקן, הצעה שכאמור לעיל אינה מלהיבה את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully