וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי מבקר: "אני לא זוכה לסיוע בהתקפה, אולי צריך שינוי"

חלוצה של ברצלונה שוב האיש המרכזי של אלופת ספרד, אך פתיחת העונה המקרטעת הוציאה ממנו צד עצבני יותר שדורש עזרה: "טורס ופאטי תמיד עולים קדימה, לא מבין למה הם לא תמיד בהרכב. עם הניסיון שלי בעמדה, צריך למצוא פתרון, כי זה פשוט לא עובד וחבל"

דריבל, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

קיץ שקט יחסית עבר על ברצלונה אחרי הזכייה באליפות בעונה שעברה, אולי קיץ שקט מדי. אילקאי גונדואן, איניגו מרטינס ואוריול רומאו היו הרכישות העיקריות של האלופה הספרדית, כשגם ז'ואאו קאנסלו צפוי לחתום עד סוף השבוע בקבוצה של צ'אבי שפתחה את העונה עם תיקו מאופס ואז ניצחה פעמיים, כשה-3:4 המשוגע על ויאריאל היה מלא תהפוכות וגרר ביקורת רבה כלפי סגנון המשחק של הקבוצה מפתיחת העונה.

רוברט לבנדובסקי, שפעם נוספת האיש המרכזי של הקבוצה הקטלאנית מפתיחת העונה יחד עם חבורת הצעירים, התלונן על החלק הקדמי שלא מצליח לספק לו את הכדורים שהוא רוצה: "לאחרונה זה לא כפי שהייתי רוצה שהדברים יהיו. אנחנו צריכים להילחם על מנת ליצור מצבים במשחקים. כאשר אתה רואה את פראן טורס או אנסו פאטי, שני שחקנים שעולים למעלה ומחפשים את הסגנון ההתקפי, אנחנו יוצרים יותר מצבים, אז אני לא מבין למה הם לא תמיד שם. לפעמים אנחנו לא משחקים מספיק התקפי ואני לא זוכה לסיוע, אני רוצה רק את הטוב ביותר עבור הקבוצה".

עוד בכדורגל עולמי

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
לבנדובסקי מבקש עזרה. צ'אבי/רויטרס

החלוץ הפולני שהיה למלך שערי ברצלונה בעונה שעברה, רמז שהבחירות בהרכב של צ'אבי אינן מספקות אותו: "אני מבין שלפעמים נוח יותר לשחק במערך מסוים, אבל אולי עדיף שעם הניסיון שלי והדרך בה אני משחק וכובש, ננסה למצוא פתרון שיסייע לא רק לי, אלא לקבוצה כולה. במשחקים מפתיחת העונה זה פשוט לא עבד ככה וחבל".

שני השחקנים שלבנדובסקי ציין מועמדים לעזוב את הקבוצה עד סוף החלון, אך רק "במחיר המתאים" כפי שמדווחים בספרד. בעוד טורס מבוקש באנגליה ואיטליה, פאטי הצעיר זכה כבר להצעות מקבוצות פרמיירליג, ערב הסעודית וגרמניה, אך נראה שאם לא יגיעו אופציות התקפיות ביומיים האחרונים של החלון, ככל הנראה בברצלונה העזיבות יהיו של קלמון לנגלה וסרג'יניו דסט בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully