וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה שערים ושני מהפכים: ברצלונה ניצחה 3:4 משוגע את ויאריאל

אחרי שלא ספגה בשני מחזורי הפתיחה, האלופה ראתה את המארחת הופכת פיגור 2:0 ל-2:3, אבל לבנדובסקי וטורס סידרו ניצחון דרמטי. לאמין ימאל כיכב

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

ריאל מדריד השיגה בשישי ניצחון דחוק בוויגו על סלטה ויגו והערב (ראשון) ברצלונה נצמדה אליה עם ניצחון סופר קשה וסופר דרמטי, 3:4 אצל ויאריאל. בהמשך אוסאסונה ניצחה 1:2 דרמטי אצל ולנסיה ובמשחק המאוחר בטיס תתארח אצל אתלטיק בילבאו. במשחקי שבת סביליה ספגה הפסד נוסף והיא נועלת את הטבלה.

גאבי פרנקי דה יונג ברצלונה חוגגים. רויטרס
איזה משחק. גאבי ופרנקי חוגגים/רויטרס

ויאריאל - ברצלונה 4:3

ברצלונה הרגילה אותנו בשנה שעברה לניצחונות קטנים ומשעממים, עם תצוגות הגנתיות. כך היה גם במחזור הקודם מול קאדיס, אבל הערב קיבלנו משחק לא אופייני לברצלונה, שראתה איך יתרון 0:2 שלה הופך ל-2:3 לוויאריאל. אלא שלבנדובסקי וטורס המחליף השלימו מהפך נוסף וסידרו לברצלונה שלוש נקודות סופר קשות. צ'אבי פתח בהרכב די הגנתי, אבל בארסה שלו ניצלה שגיאות בהגנת ויאריאל כדי לכבוש פעמיים כבר אחרי רבע שעה. אלא שההגנה הפעם קרסה בעיקר מול הפריצות של פדרסה המצוין. אלא שלמזלה של ברצלונה היה לה את לאמין ימאל, שמהלך מצוין שלו הביא ל-3:4 של לבנדובסקי. בארסה מנצחת משחק שאוהדי הכדורגל ישמחו לראות שוב ושוב, אבל ספק אם צ'אבי, שראה את ההגנה שלו קורסת יותר מפעם אחת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לאמין ימאל שחקן ברצלונה בועט מול ויאריאל. Alex Caparros, GettyImages
מספר 1 על המגרש. לאמין ימאל/GettyImages, Alex Caparros

מהלך המשחק

דקה 10: ויאריאל הביכה את הגנת ברצלונה עם חילופי מסירות כשבאנה מצא את עצמו מול טר סטגן, שמנע מקבוצתו פיגור מוקדם.

דקה 12: גול! ברצלונה קיבלה כדור קרן. הגנת ויאריאל הרחיקה עד ללאמין ימאל, שהרים כדור מדויק לרחבה וגאבי נגח פנימה וקבע 0:1. לאמין הפך בכך למבשל הצעיר בתולדות ברצלונה.

דקה 15: גול! איזה בליץ של ברצלונה, שעלתה ל-0:2 משער של פרנקי דה יונג, שהגיח מאחור. פדרסה הוציא כדור מהרגליים של לבנדובסקי וההולנדי נותר חופשי ובעט פנימה.

דקה 25: פדרסה ברח ללאמין ובעט חזק לפינה, טר סטגן הדף לקרן.

דקה 26: גול! כדור הקרן של ויאריאל הגיע היישר לראשו של פוית, שנגח לפינה ולא הותיר הפעם שום סיכוי לטר סטגן וצימק ל-2:1.

דקה 40: ויאריאל השוותה ל-2:2! מורנו הכניס כדור עומק נהדר לפדרסה, ששלח כדור רוחב לסורלות שלא היה בנבדל ומקרוב גלגל פנימה. איזה משחק.

שחקני ברצלונה חוגגים עם לאמין ימאל. רויטרס
פשוט הצגה. לאמין חוגג עם לבנדובסקי/רויטרס

דקה 50: גול! ויאריאל השלימה מהפך מדהים ועלתה ל-2:3. פדרסה המצוין הוביל מתפרצת ומצא את באנה, שמזווית קשה סובב לפינה הרחוקה של טר סטגן ההמום. וואו.

דקה 55: לאמין המצוין השתלט על כדור בקצה הרחבה וירה לקורה. כמעט ה-3:3.

דקה 68: גול! חמש דקות אחרי שנכנס כמחליף, פראן טורס השתלט על כדור חוזר ברחבה וירה פנימה. 3:3 משוגע במדרגאל.

דקה 71: גול! מה קורה פה? ברצלונה חזרה להוביל 3:4 משער קליל של לבנדובסקי. מי שעשה את כל העבודה היה לאמין שעבר את המגן ובעט לקורה. הפולני השתלט על הריבאונד ודחק פנימה מקרוב.

דקה 90: לבנדובסקי היה חייב לעשות את ה-3:5 אחרי ששבר את מלכודת הנבדל ונותר חופשי לגמרי מול יורגנסן, אבל השוער של ויאריאל גבר עליו.

איימאר אורוס אוסאסונה. GettyImages
2 מ-2 בחוץ. אורוס ואוסאסונה/GettyImages

ולנסיה - אוסאסונה 2:1

העטלפים אמנם נאבקו בתחתית בעונה שעברה, אבל הגיעו למשחק הזה עם מאזן מושלם ורצו לנצל את העובדה שהאורחת הגיעה להתארח שלושה ימים אחרי שהפסידה בביתה 2:1 לקלאב ברוז' בפלייאוף הקונפרנס ליג. אלא שאירופה לחוד והליגה לחוד. הקבוצה מפמפלונה רשמה ניצחון חוץ שני רצוף כשאיימאר אורוס כבש בפנדל בדקה ה-24. הוגו דורו השווה בדקה ה-80, אבל נאצ'ו וידאל, המגן שהגיע מוולנסיה ולא כבש מאז ספטמבר 2016, הכריע עם שער מספרת נהדר בדקה ה-90+5.

וויליאן ז'וזה ריאל בטיס. GettyImages
הבקיע גם מול בילבאו. וויליאן ז'וזה/GettyImages

אתלטיק בילבאו - בטיס 2:4

איזה משחק מהנה: אתלטיק בילבאו, שלא הבקיעה בשנה שעברה בשני משחקיה נגד ריאל בטיס, הצליחה לתקן את המאזן העגום מהעונה שעברה ולהשיג נקודות ראשונות העונה בבית אחרי שהחלה את העונה עם 2:0 לריאל מדריד וניצחון חוץ 0:2 על אוסאסונה. בטיס הוליכה 0:2 מהיר כבר בדקה העשירית, כולל עוד שער מוקדם של איסקו, שנראה שחוזר לעצמו אחרי כמעט שנה בלי לשחק ועד עתה נבחר למצטיין המשחק בכל שלושת המשחקים של קבוצתו! הבעיה היא שזה לא הספיק לבטיס, שספגה שוויון לפני ההפסקה ובסך הכל ארבעה שערים: ניקו וויליאמס סחט שני פנדלים, איניאקי וויליאמס שיגע את ההגנה מולו, ובילבאו בדרך הנכונה.

תוצאות השבת:

סביליה - ג'ירונה 2:1
לסביליה: לסביליה: נמניה גודל (45+2). לג'ירונה: ינחל הררה (16), אלכס גרסיה (56)

קאדיס - אלמריה 1:1
לקאדיס: לואיס הרננדס (59), לאלמריה: קאיקי (90+5)

גרנאדה - מאיורקה 2:3
לגרנאדה: מיגל רוביו (12), בריאן סראגוסה (46), מירטו אוזוני (70). למאיורקה: אבדון פראטס (38), סמואל קוסטה (87).

שחקן ריאל בטיס איסקו מול איניאקי וויליאמס שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
חוזר לעצמו. איסקו/GettyImages

המחזור השלישי יסתיים ביום שני כאשר חטאפה תארח את אלאבס וראיו וייקאנו את אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully