וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל מהלל את דניאל פרץ ה"אמיץ", באלאק מצנן את ההתלהבות

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 21:43

מאמן באיירן מינכן מסביר למה בחר בשוער הישראלי, שצפה בקבוצתו מנצחת בליגה: "יש לו אלמנטים מיוחדים". באלאק: "זה מסר למנואל נוייר"

תקציר: באיירן מינכן - אוגסבורג 1:3/ספורט1

דניאל פרץ ראה היום (ראשון) מהיציע את קבוצתו החדשה באיירן מינכן גוברת 1:3 על אוגסבורג במחזור השני של הליגה הגרמנית, כאשר הארי קיין כובש צמד ומצעיד את האלופה לניצחון. פרץ הגיע לאצטדיון עם חברתו נועה קירל, והתקבל באהבה על ידי הקהל המקומי, ואף נראה עורך צילומי סלפי ראשונים עם חלקם לפני המשחק.

מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל מחבק את הארי קיין. רויטרס
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל מחבק את הארי קיין/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

על פי התקשורת הגרמנית, מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל "מחשיב את השוער החדש דניאל פרץ כתוספת מבורכת לסגל" של באיירן. "הגיל שלו פשוט משתלב בצורה מושלמת בתוכניות השוערים שלנו", אמר טוכל לפני משחק הבית, "עכשיו הוא יכול להתאמן עם האליל הגדול שלו מנואל נוייר ולעשות את הצעדים הבאים".

פרץ בן ה-23 לא היה בהרכב מול אוגסבורג, אבל לטוכל יש תקוות גדולות כלפי הישראלי. "יש לו כמה אלמנטים מיוחדים שמרכיבים שוער מודרני", אמר טוכל ופירט: "הוא אמיץ, הוא פעיל, יש לו זריקה ארוכה, פרישה ארוכה, תנועה טובה, הוא שומר על מרחק נכון מקו ההגנה. בגלל זה עשינו את המהלך הזה".

פרץ הוחתם כדי לתת לשוער הנבחרת נוייר עוד יותר זמן לחזור לאחר פציעה קשה ברגל. שחקן העבר של באיירן, מיכאל באלאק, רואה בעובדה שבאיירן לא רכשה שוער מוכר יותר היא "סימן ברור למנואל נוייר שבקבוצה סומכים עליו ונותנים לו את הזמן לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully