וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן אברג'ל כבש ובישל: לוריין הביסה 1:4 את ליל

הקשר היהודי שהיה בדרכו למכבי חיפה, שבר בצורת של כמעט שנתיים וחצי והוביל לניצחון גדול. לה האבר חילצה 2:2 ב-10 שחקנים אצל ראן, 0:0 לליון בניס

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון - 27.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי ניצחון הבכורה של פריז סן ז'רמן בשבת (1:3 על לאנס), המחזור השלישי בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם 2:2 מפתיע שחילצה לה האבר ב-10 שחקנים אצל ראן. לוריין הביסה 1:4 את ליל ואת הערב חתם 0:0 בין ניס לליון שרשמה נקודת בכורה. ניצחון בכורה למץ, גם שטרסבורג וריימס חגגו.

לוריין - ליל 1:4

ניצחון ראשון העונה לכתומים בכיכובו של לורן אברג'ל. הקפטן היהודי שהיה על סף הגעה למכבי חיפה בתחילת הקיץ, שבר בצורת של כמעט שנתיים וחצי עם שער בדקה התשיעית אחרי טעות בהגנה. חברו לקישור ז'וליאן פונסו הכפיל בחלוף דקה ואברג'ל בישל לרומן פבר בדקה ה-62, חמש דקות לפני שוונסן לה גוף חתם את התוצאה. ג'ונתן דייויד הקנדי צימק עבור האורחת (55) שהפסידה לראשונה העונה ובפעם השלישית ברציפות במגרשה של לוריין.

לורן אברג'ל שחקן לוריין חוגג שער. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
התחיל מצוין את העונה. לורן אברג'ל/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

ראן - לה האבר 2:2

תוצאה מפתיעה ברוהאזון פארק, כאשר יתרון 0:2 לא הספיק לקבוצה האטרקטיבית של ברונו ז'נסיו. הרכש מנאנט לודוביק בלאס חגג שער בכורה בדקה ה-10 והבלם כריסטופר וו הכפיל בדקה ה-24, אבל נביל עליווי נגח נהדר לרשת וצימק בדקה ה-40, והוא גם היה חתום על השוויון מול ההגנה החולמנית של ראן בדקה ה-70, למרות הרחקתו של חברו סמואל גראנסיר שמונה דקות לפני כן. נקודה שנייה ו-2:2 שני העונה לעולה החדשה לה האבר, קורה בתוספת הזמן מנעה מאיברהים סלאח להעניק ניצחון שני לראן.

ניס - ליון 0:0

תיקו שלישי ברציפות לניס ונקודת בכורה העונה לליון, שהתגוננה ברוב שלבי המשחק והשיגה את מבוקשה. לורן בלאן, שלא מפסיק לכעוס מאז רצף ההפסדים בטרום העונה ומכירות הכישרונות הצעירים, נאלץ להסתדר ללא הקפטן המורחק אלכסנדר לקאזט ולמזלו רודי ריו הוותיק היה הפעם טוב בשער כמחליפו של אנתוני לופס הפצוע ומנע הפסד. פרנצ'סקו פאריולי, האיטלקי בן ה-34, עדיין מחכה לניצחון ראשון עם ניס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נביל עליווי שחקן לה האבר חוגג שער. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
שערים ראשונים בקריירה בליג 1. נביל עליווי/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

משחקים נוספים

מונפלייה - ריימס 3:1
למונפלייה: מוסא אל תעמרי (45+4). לריימס: יונס עבדלחמיד (8), טדי טאומה (41 ו-56)

שטרסבורג - טולוז 0:2
לשטרסבורג: עמנואל אמגה (52), ז'אן-ריקנר בלגארד (89)

קלרמון - מץ 1:0
למץ: ז'ורז' מיקאוטדזה (69)

תוצאות משחקי שישי ושבת:

נאנט - מונאקו 3:3
מארסיי - ברסט 0:2
פריז סן ז'רמן - לאנס 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully