וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: שימיץ' יערוך בכורה בהרכב בגומלין נגד יאנג בויז

27.8.2023 / 9:28

מכבי חיפה שתחסר את קורנו רוצה להתמודד עם הגובה של השוויצרים, הקרואטי עשוי לפתוח במערך של שלושה בלמים. התלבטות לגבי ההתקפה. במועדון בונים על הניסיון, ומאמינים: "ראינו שאנחנו לא נופלים מהם, אנחנו מסוגלים לעלות"

מכבי חיפה המריאה לשוויץ היום (ראשון) ושם תמשיך בהכנות למשחק הגומלין נגד יאנג בויז בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי. בקבוצה מודעים לכך שהתיקו 0:0 במשחק הראשון קירב יותר את היריבה לשלב הבתים של המפעל הבכיר ביבשת, אך משוכנעים ביכולתם לנצח בחוץ ולהעפיל לליגת האלופות שנה שנייה ברציפות. "הגענו עד לפה, אז אף אחד לא יוותר אפילו לשנייה", אמר שחקן במכבי חיפה, "ראינו במשחק הראשון שאנחנו לא נופלים מהם. ברור שאצלם בבית יהיה יותר קשה, אבל אנחנו מסוגלים לזה".

הירוקים בונים על הניסיון של לא מעט שחקנים בסגל, שכבר היו בשלב הבתים בעונה שעברה, וכן על הלחץ הטבעי שהמעמד יביא עמו עבור יאנג בויז בתור מארחת: "יש לנו הרבה שחקנים שמכירים את המעמדים האלה, אנחנו בטוחים שהניסיון יעזור לנו מאוד", אמרו במועדון.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום. מאור אלקסלסי
מאמינים בעצמם, גם בחוץ. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

המאמן מסאי דגו עדיין מתלבט לגבי ההרכב, אבל נראה שהוא ימשיך במערך של שלושה בלמים כאשר השאלה המרכזית נעה סביב לורנצו שימיץ', בלם הרכש הקרואטי שהגיע למכבי חיפה בשבוע שעבר. בצוות המקצועי נוטים לכלול אותו ב-11, הן בשל הרצון להתחרות עם השחקנים הגבוהים של השוויצרים במשחק האווירי, וכן בשל העובדה שפייר קורנו ייעדר. ההערכה היא ששימיץ' יפתח לצד שון גולדברג ועבדולאי סק כחלק משלישיית בלמים ודולב חזיזה ישחק באגף שמאל, בעוד שדניאל סונדגרן יכסה את צד ימין.

גם לגבי החלק הקדמי קיימת התלבטות, בנוגע לשחקן שילווה את פרנזי פיירו. שלושת השחקנים שמתמודדים על חולצת הרכב אחת הם ענאן חלאילי, דיא סבע ודין דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully