וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר השישי של ברדה: אנדרה פוקו סיכם בהפועל באר שבע

27.8.2023 / 7:51

הקשר בן ה-30 שסיים חוזה בסעודיה ורשם בעבר 100 הופעות במדי בורדו, ינחת ויחתום. בקבוצה מאושרים מההשתלבות המהירה של אמיר גנאח הצעיר, ספר והזרים ממשיכים להסיר את סימני השאלה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע מצאה זר שישי. הקבוצה הודיעה הבוקר (ראשון) כי הגיעה לסיכום עם הקשר אנדרה פוקו, שינחת בישראל ויחתום בהקדם בכפוף לבדיקות רפואיות.

פוקו בן ה-30 משחק בכמה עמדות במרכז הקישור ועשוי להיות הזר השישי של אליניב ברדה אחרי הלדר לופס, אנטוניו ספר, אדריאן פאון, כריס פטרסון ופטריק קלימלה.

הקשר התחיל את הקריירה בבורדו הצרפתית ורשם במדיה 100 הופעות בכל המסגרות בשנים 2012-2016 (את המשחקים נגד מכבי תל אביב בליגה האירופית פספס בגלל פציעה). בהמשך הגיע לטורקיה ובה שיחק בקראבוקספור, אלטאי וגוזטפה. בעונה החולפת שיחק בחאליג' מהליגה הסעודית.

פוקו משמש בורג מרכזי בנבחרת גאבון ורשם במדיה 77 הופעות, מה שמציב אותו במקום השביעי בכמות הופעות בכל הזמנים עם ארבע יותר מפייר-אמריק אובמיאנג.

אנדרה פוקו במדי בורדו ב-2015. Aurelien Meunier, GettyImages
רזומה עשיר. פוקו/GettyImages, Aurelien Meunier

בהפועל באר שבע מרוצים מהניצחון 0:3 על הפועל חדרה אמש (שבת) במחזור הפתיחה, אבל לוקחים אותו בפרופורציות הנכונות. המאמן אליניב ברדה אמנם הגיע עם הקבוצה למשחק אחרי קיץ קשוח ועם לא מעט לחץ בשל ההדחה מאירופה וההפסדים בגביע הטוטו, אבל בסופו של דבר הוא לקח איתו לשבוע הקרוב גם לא מעט דקות מאמש בהן היה פחות מרוצה מהתפקוד של הקבוצה, כולל הרגעים בהם הפועל באר שבע הלכה לאחור ונתנה להפועל חדרה להתקרב לצמצום התוצאה, עד שהלדר לופס סגר עניין בשער השלישי.

אבל ברדה יכול להיות מרוצה מלא מעט פרמטרים. הראשון, השילוב הנהדר של אמיר גנאח בהרכב שלו. גנאח הוא המרענן של הקבוצה. זה שמדביק כרגע את הקהל בחזרה. הפועל באר שבע תשמור עליו מאוד צמוד וכבר אמש העדיפו במועדון שהוא לא יתראיין, אבל אחרי גל הצעירים ששטף את הקבוצות ובעיקר את היריבות מכבי חיפה ומכבי תל אביב, יש להפועל באר שבע על מי להביט כשחקן שגדל אצלה ויכול להיות הדבר הבא בכדורגל הישראלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל באר שבע, אמיר גנאח. קובי אליהו
ליהטט על הדשא, והלהיב את טרנר. אמיר גנאח/קובי אליהו

האזינו: יניב טוכמן עם עדכוני הפועל באר שבע

לצד גנאח, הפועל באר שבע מתחילה לקבל תפוקה גם מאנטוניו ספר שכבש עוד שער אתמול וכבר לא מסומן כסימן שאלה או כפלופ. הרומני כאן ופתאום הזרים שהפועל באר שבע מצרפת כבר לא כאלה חלשים כמו שניסו לציירם.

ברדה העלה אתמול בהרכב את אלון תורג'מן ואמר על החלוץ שלו: "הוא יכול לתת לנו יותר ואני מצפה ממנו ליותר". כפי שפורסם כאן שלשום, אופצית חזרת איתמר שבירו קיימת אבל עד שזה יקרה נראה שתורג'מן יזכה לעדיפות בחוד, בעיקר כשפטריק קלימלה אחרי ניתוחי שיניים קשים וכואבים.

רמזי ספורי נותר אתמול על הספסל ושני הצדדים רוצים בפרידה. הבעיה היא שאחרי הפיצוץ עם אנטליאספור, אין עוד הצעות אטרקטיביות, כך שספורי לא פה ולא שם ולראייה ברדה מעדיף לא להשתמש בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully