וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס חוטף: "המון טעויות". לאיוס וצ'יבוטה זעמו כשהוחלפו

27.8.2023 / 7:00

לא רגוע בהפועל תל אביב: המאמן ספג ביקורת על ניהול המשחק והחילופים בתיקו מול סכנין, לאיוס התעמת איתו מילולית. השחקנים מתוסכלים: "בושה שלא לקחנו משחק כזה, כמה חלשים אנחנו". ומה ההסבר לסטורי שהעלה קאיונדו בזמן המשחק?

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

על פניו, תיקו במשחק חוץ מול בני סכנין הוא תוצאה סבירה עבור הפועל תל אביב. אבל בהתחשב בנתוני הפתיחה במשחק אתמול (שבת) - כולל 12 שחקני הסגל של סכנין שלא עברו בבקרה ולמעלה מ-2,000 אוהדים אדומים ביציעים בדוחא - מדובר באכזבה גדולה.

זה לא רק ה-1:1 המתסכל, אלא גם היכולת. הפועל תל אביב שיחקה מול יריבה בסגל נחות ולא ניצלה זאת, ככל שנקפו הדקות היא ירדה ביכולת ואחרי שער השוויון סכנין אף הייתה טובה יותר. המאמן מייקל ולקאניס ספג בסיום ביקורת גם על ידי שחקנים וגם על ידי אנשי המועדון שאמרו: "היו המון טעויות של ניהול משחק וקבלת החלטות. יש מרחקים גדולים בין שחקנים, ומה זה החילופים האלה של השחקנים הכי מסוכנים במגרש?".

אז זהו, שולקאניס אמנם סופג ביקורת אך לזכותו ייאמר שעדיין כל השחקנים העוצמתיים לא לצידו. חוסה רודריגס חזר להרכב אך הוא רחוק מלהיות חד ואנרגטי, אלטמן ואוז'בולט נכנסו לקראת הסוף בלית ברירה, הצעירים שמקבלים הזדמנות לא לוקחים אותה (ולא בטוח שהם מסוגלים), והלחץ של הקהל רק עולה.

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס. מאור אלקסלסי
כבר חוטף, ולא בטוח שבצדק. ולקאניס/מאור אלקסלסי

בהפועל תל אביב עשו טעות עם הצהרות על קבוצה שתשאף לתארים והכרה עולמית. האדומים העבירו מסרים לפיהם שכר השחקנים יעמוד על למעלה מ-20 מיליון שקלים, כשבפועל הוא מגיע נטו ל-15 מיליון. זה מוסיף ציפיות ולחץ על חן סול ומייקל ולקאניס, שממילא נמצאים בתפקיד בסדר גודל כזה לראשונה בקריירה. הפועל תל אביב הנוכחית נראית בדרך לעונה לא פשוטה, לא משנה מי יעמוד על הקווים או מי יהיה המנהל המקצוע - והיא צריכה להיות כנה עם הקהל בנוגע לכך.

הקבוצה תפגוש לפני פגרת הנבחרות את מכבי נתניה בבלומפילד, ואם היא לא תנצח קשה לראות איפה היא תנצח במחזורים הבאים בהתחשב בלוח המשחקים שכולל משחקים מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים בטדי. יחד עם זאת, ברור שהקבוצה עדיין לא מוכנה לעונה ודברים ייקחו זמן. השאלה היא כמה נקודות היא תצליח לגרד עד שהעסק יתחבר.

כשהתחושות הללו מחלחלות לשחקנים, רואים זאת גם בתגובות בחילופים. הישאם לאיוס ומאוויס צ'יבוטה כעסו מאוד לאחר שיצאו. לאיוס זרק מספר מילים למאמן, המאמן ענה, לאיוס המשיך וסלים טועמה אומר לו: "סתום את הפה, מה אתה מדבר בכלל?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל תל אביב, הישאם לאיוס, מול שחקן בני סכנין סהאר תאג'י. מאור אלקסלסי
הגיב בזעם, והחליף מילים עם ולקאניס בירידה לחדר ההלבשה. לאיוס/מאור אלקסלסי

גם בסיום שחקנים אמרו: "בושה שלא לקחנו משחק כזה, איזה חלשים אנחנו", והביעו דאגה מהיכולת של הקבוצה.

בקבוצה עסקו גם במקרה המשונה של עזיז קאיונדו, שהעלה סטורי בזמן שהמשחק של האדומים התנהל אתמול. המגן הבהיר לאנשי המועדון כי הסוכנות שמנהלת את הדף שלו אחראית לכך שהסטורי עלה בזמן המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully