וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד השערים הכריע: דור תורג'מן אמור לקבל זימון בכורה לנבחרת

27.8.2023 / 9:00

בניון וחזן היו מוטרדים מדקות המשחק המעטות של חלוץ מכבי תל אביב, אבל שינוי המגמה בשבוע האחרון כולל שערים מול סכנין וצלייה הכריע, והוא צפוי להיות חלק מהסגל למשחק הגורלי ברומניה

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

צמד השערים של דור תורג'מן בשבוע שעבר, תחילה מול בני סכנין בגביע הטוטו ולאחר מכן ביום חמישי האחרון מול צלייה במוקדמות הקונפרנס ליג, יעניקו לו את הזימון לנבחרת ישראל שתתכנס בקרוב לקראת המשחק החשוב במוקדמות היורו בבוקרשט נגד רומניה.

המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, שעוקבים כבר זמן רב אחרי חלוץ מכבי תל אביב, היו מוטרדים בתחילת החודש כאשר תורג'מן מיעט לשחק ואפילו היה בחלק גדול מהמשחקים על הספסל ולא נכנס כמחליף.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
שינוי מגמה. דור תורג'מן/אריאל שלום

בצמד המשחקים האחרונים הדבר השתנה. לפני שבוע מול בני סכנין החלוץ הצעיר פתח בהרכב וביום חמישי האחרון נכנס בדקה ה-75 וכאמור כבש את השער הרביעי בניצחון 1:4 על צלייה. מבחינת הצוות בנבחרת, זה הספיק והחלוץ אמור לקבל זימון בכורה שתתכנס בקרוב.

כזכור, בסוף השבוע הקרוב ייערך מחזור ליגה נוסף ולאחר מכן תהיה פגרה לטובת שני המשחקים במסגרת הקמפיין. המשחק הראשון ברומניה הוא ככל הנראה החשוב ביותר מבחינת ישראל בבית הזה. אם הנבחרת תחזור עם ניצחון, היא תעשה צעד משמעותי לעבר השגת אחד משני הכרטיסים ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully