וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' פתח עם 37 נקודות וניצחון, ספרד וסרביה טיילו

הסלובני הוביל ל-85:100 על ונצואלה, האלופה המכהנת רמסה 64:94 את חוף השנהב וסרביה הביסה 63:105 את סין והאקס ג'ורג'ביץ'. יוון גברה על ירדן, ראול נטו נפצע בניצחון ברזיל על איראן וסיים את הטורניר

תקציר אליפות העולם: סלובניה - ונצואלה 85:100/AP

היום השני של אליפות העולם בכדורסל (שבת) הסתייים ללא הפתעות מיוחדות, כאשר האלופה ספרד, סרביה, יוון וסלובניה של לוקה דונצ'יץ' טיילו לניצחון.

seperator
שחקן נבחרת סרביה בוגדן בוגדנוביץ'. Yong Teck Lim, GettyImages
לא כוחות. בוגדנוביץ'/GettyImages, Yong Teck Lim

בית ב'

סרביה - סין 63:105

על הקווים של סין עומד לא אחר מאשר סשה ג'ורג'ביץ', מאמן נבחרת סרביה לשעבר, אך גם ההיכרות העמוקה שלו עם היריבה לא נתנה לנבחרת מהמזרח הרחוק צ'אנס. גם בלי ניקולה יוקיץ' הסרבים הפגינו עליונות מוחלטת עם יתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, יתרון שתפח ככל שהתקדם המשחק. המאמן סבטיסלב פשיץ' הרשה לעצמו לחלק כוחות בין הכוכבים, כשווניה מרינקוביץ' ובוגדן בוגדנוביץ' מובילים רשימה של חמישה קלעים בדו ספרתי עם 14 נקודות כל אחד. קייל אנדרסון, שחקנה של מינסוטה שהתאזרח בנבחרת סין, רשם משחק של אפס נקודות עם 0/9 מהשדה.

דרום סודן - פורטו ריקו 101:96 (לאחר הארכה)

פספוס ענק של האפריקאים שהובילו כל המשחק, עד שניות הסיום של הרבע הרביעי שבהן פורטו ריקו עלתה ליתרון של שלוש נקודות. קארליק ג'ונס השווה ל-81:81 בשלשה לדרום סודן, אקס הפועל חיפה איסמעל רומרו סחט עבירה בשנייה האחרונה - אבל החטיא פעמיים מהקו ולא מנע הארכה. סטיבן תומפסון ג'וניור התפוצץ בחמש הדקות הנוספות, עם תשע נקודות מה-21 שלו במשחק, והוביל את פורטו ריקו לפתיחת פער שהספיק כדי לפתוח את האליפות עם ניצחון. האחרון גם הוריד 13 ריבאונדים. טרמונט ווטרס הוסיף דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 אסיסטים, גורג' קונדיט קלע כמות זהה וקלט 11 כדורים חוזרים. ג'ונס סיפק תרומה אדירה של 38 נקודות ו-11 אסיסטים לדרום סודן, כולל ארבע שלשות מתשעה ניסיונות, אך לא הצליח למנוע הפסד.

תומאס ווקאפ במדי נבחרת יוון נגד ירדן. Ezra Acayan, GettyImages
יוון עמדה בלחץ. ווקאפ/GettyImages, Ezra Acayan

צפו בתקציר: יוון הביסה 72:99 את ירדן

תקציר אליפות העולם בכדורסל: יוון - ירדן 71:92/AP

בית ג'

ירדן - יוון 92:71

הירדנים עשו קולות של הפתעה ברבע השלישי, כאשר חזרו מפיגור דו-ספרתי למינוס שלוש בלבד בהובלתו של המתאזרח רונדיי הוליס-ג'פרסון, אבל הנבחרת של דימיטריס איטודיס לחצה על הגז והשיגה בסופו של דבר ניצחון משכנע וצפוי. יאנוליס לרנצאקיס הוביל את קלעי יוון עם 19 נקודות, תומאס ווקאפ הוסיף 13 ו-7 אסיסטים. הוליס-ג'פרסון סיים עם 24 ו-9 ריבאונדים עבור המפסידה.

ארצות הברית - ניו זילנד 72:99: לידיעה המלאה

לוקה דונצ'יץ', שחקן נבחרת סלובניה. רויטרס
התחיל חזק, מכאן רק יגביר? דונצ'יץ'/רויטרס

בית ו'

סלובניה - ונצואלה 85:100

כמדי קיץ, גם הפעם לוקה דונצ'יץ' התייצב כדי לייצג את המולדת והוא הראה כבר מהמשחק הראשון שאין צורך בהסרת חלודה. סלובניה אמנם פיגרה מול הדרום אמריקאים לאחר רבע אחד, אך ברבע השני הפכה את התוצאה ועם החזרה מההפסקה ברחה סופית. דונצ'יץ' שייט עם 37 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשמסייעים לו המתאזרח מייק טובי עם 21 וקלמן פרפליץ' עם 18. את המפסידה הוביל גארלי סוחו עם 16, כשאקס מכבי חיפה והפועל חיפה גרגורי ורגאס תורם 5 משלו.

כף ורדה - גאורגיה 85:60

כבר אחרי מחצית אחת המשחק הפך לגארבג' טיים, כאשר סנטר ריאל מדריד אדי טבארס לא הצליח לכפות את הדומיננטיות שהוא רגיל אליה ביורוליג וגאורגיה ירדה להפסקה ביתרון 22:48. טוקו שנגליה בלט אצל המנצחת עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, גוגה ביטאדזה הוסיף 15 ו-11 בהתאמה. בצד השני סיים טבארס עם 6 נקודות בלבד לצד 12 כדורים חוזרים.

שחקן נבחרת ספרד ווילי הרננגומס נגד נבחרת חוף השנהב. רויטרס
טיול לאלופת העולם. ווילי הרננגומס/רויטרס

בית ז'

ספרד - חוף השנהב 64:94

גם בלי רכז דומיננטי כמו ריקי רוביו או לורנזו בראון, אלופת אירופה ואלופת העולם המכהנת לא התקשתה מול היריבה הנחותה. מעל כולם בלט ווילי הרננגומס, ה-MVP של היורובאסקט הקודם, עם 22 נקודות באחוזים טובים (9/12 מהשדה). אחיו חואנצ'ו הרננגומס הוסיף 11 נקודות, עוסמאן גרובה קלע 12.

איראן - ברזיל 100:59

הברזילאים עשו צעד ראשון לעבר שמינית הגמר, עם ניצחון מוחץ על אגדת הכדורסל האיראנית חאמד חדאדי וחבריו. המשחק הוכרע למעשה כבר ברבע הראשון, אותו סיימה הסלסאו עם יתרון 12:33. ברונו קאבוקלו היה ספק הנקודות העיקרי עם 16 כאלה, לצד 7 ריבאונדים, כשיאגו מתיאוס קלע 14 ואקס עירוני נס ציונה טים סוארס תרם 13 משלו. מאטין אגאג'נפור רשם 11 בצד השני. הרכז ראול נטו, שחתם בפנרבחצ'ה ואמור לחלוק את העמדה עם ים מדר, נפצע בצורה קשה וגמר את הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully