וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית הביסה 72:99 את ניו זילנד במשחקה הראשון באליפות העולם

הפייבוריטית לזהב יצאה מההלם אחרי פיגור דו ספרתי בפתיחה ורשמה ניצחון במחזור הראשון. באנקרו הוביל עם 21

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

הדקות הראשונות אמנם היו מדאיגות, אך נבחרת ארצות הברית החלה היום (שבת) את המסע לעבר מדליית הזהב באליפות העולם עם ניצחון 72:99 על ניו זילנד. לאחר ריקוד ההאקה המסורתי, הניו זילנדים הרתיעו את היריבה הנוצצת גם בפתיחה עם ריצת 2:14 מהממת ויתרון דו ספרתי מוקדם. הסגל הצעיר של סטיב קר יצא מהשוק די מהר, וכבר בסיום הרבע הראשון היתרון היה בצד של הפייבוריטית בטורניר כולו.

הסגל הנוכחי של ארצות הברית אמנם רחוק מלהצדיק את הכינוי "דרים טים", אך כמה מהשחקנים בכל זאת סיפקו כמה רגעי קסם וכבר ברבע השני הגיעו ליתרון דו ספרתי. ניו זילנד ניסתה להישאר בתמונה לאחר מחצית ראשונה מעוררת כבוד, אך בסופו של דבר פערי הרמות עשו את שלהם והזהות המנצחת לא הוטלה בספק לכל אורך הרבע הרביעי. מי שסיים כקלע המוביל היה דווקא פאולו באנקרו, רוקי העונה מאורלנדו מג'יק, שקלע 21 נקודות. כוכב הנבחרת אנתוני אדוארדס הוסיף 14, ג'ארן ג'קסון ג'וניור ואוסטין ריבס תרמו 12 כל אחד. את המפסידה הוביל ראובן טה ראנג'י עם 15 נקודות.

במשחק הבא תפגוש ארה"ב את הנבחרת הכי חזקה אחריה בבית, יוון, שמולה היא אמורה להיאבק על המקום הראשון. ניו זילנד תהיה חייבת לנצח את ירדן כדי לחלום על העפלה לשמינית הגמר, כאשר בדרך לשם היא ככל הנראה תצטרך לנצח גם את היוונים במחזור האחרון.

פאולו באנקרו, שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
הקלע המוביל. באנקרו/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1: ג'יילן ברונסון קלע את הנקודות הראשונות של האמריקאים, אך אז הגיעה ריצת 0:9 מפתיעה של הניו זילנדים בראשות יאניק וצל, שחקנה של אלבה ברלין. ברנדון אינגרם בלם את הריצה, אך רק זמנית. שלשה של פין דלייני קבעה יתרון דו ספרתי ראשון - 4:14 מדהים. האמריקאים יצאו מההלם בדקות הסיום של הרבע, כשאוסטין ריבס אף קובע מהפך. טיילור בריט עוד הצליח לצמק על הבאזר, וארצות הברית הוליכה 18:19 בתום הרבע.

רבע 2: ניו זילנד אמנם חזרה להוביל, אך לפרק זמן קצר בלבד. טייריס הליברטון ואנתוני אדוארדס התעוררו, וכוכב מינסוטה קבע 30:36. ריבס הצטרף לריצה מחוץ לקשתק, אדוארדס הגדיל ליתרון דו ספרתי שאותו ניו זילנד צמצמה לכדי פיגור 45:36 בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'יילן ברונסון, שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
ארה"ב השתפרה אחרי פתיחה רעה. ברונסון/רויטרס
סטיב קר, מאמן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
יכול להיות מרוצה? סטיב קר/רויטרס

רבע 3: ברונסון נכנס לעניינים אחרי מחצית ראשונה אנמית והגדיל ל-47:58, פאולו באנקרו התחמם ושתי שלשות רצופות שלו פתחו פער משמעותי של 58:74. עשר דקות לסיום, היתרון האמריקאי עמד על 58:76.

רבע 4: ג'ארן ג'קסון ג'וניור ריחף לדאנק בצבע, הליברטון צלף מבחוץ וקבע 65:85. ארה"ב המשיכה להגדיל את ההפרש בדקות הסיום, בין היתר בזכות שלשה של ג'וש הארט, ומיקאל ברידג'ס חתם 72:99 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully