וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן יפתח לראשונה. סטויאנוב ב-11 למרות הפציעה

החלוץ יקבל צ'אנס מברדה מול חדרה (ש', 20:00, ספורט2), הקשר יפתח אחרי שהתאושש, גם גנאח הצעיר צפוי להיכלל ב-11. ניסו אביטן מתכנן שלושה בלמים מנגד: "יכולנו להגיע מוכנים יותר"

מחזור 1הסתיים26/08/2023
הפועל באר שבע
  • ויטור (2)
  • ספר (22)
  • לופס (52)
0
    הפועל חדרה
    ניסו אביטן מדבר לקראת הפועל באר שבע/האתר הרשמי של הפועל חדרה

    הפועל באר שבע

    אחרי קיץ לא פשוט, אותו הגדיר אתמול אליניב ברדה כקיץ קשוח, הפועל באר שבע רוצה לפתוח מחר את ליגת העל ברגל ימין על אף כל הפציעות והחיסורים הצפויים בסגל שלה. ברדה עדיין לא החליט באיזה מערך יפתח והוא תרגל השבוע גם שלושה בלמים עם מיגל ויטור, איאד אבו עביד ומריאנו באריירו, אולם בסופו של דבר מסתמן שיעלה עם ארבעה שחקני הגנה. מי שצפוי לפתוח בכל מערך הוא אמיר גנאח הצעיר שהוכיח את עצמו בדקות שקיבל הקיץ בתפקידו בקישור ובכנף. כריסטופר פטרסון ופטריק קלימלה הפצועים ייעדרו, וכמוהם גם הפצועים הוותיקים יותר רותם חטואל ועדן שמיר.

    מי שצפוי לפתוח בהרכב הקבוצה לראשונה במשחק רשמי, הוא אלון תורג'מן. החלוץ צפוי לקבל עדיפות על תומר חמד. יוני סטויאנוב שמתאושש מפציעה, צפוי לפתוח אף הוא.

    "חשוב מתמיד לפתוח את העונה בניצחון", אמר הבוקר גורם בהפועל באר שבע. "אנחנו אחרי קיץ מאכזב באירופה וכאן בגביע הטוטו והקהל שלנו שרכש 12 אלף מנויים, מחכה לניצחון כמו אוויר לנשימה".

    אמיר גנאח, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    יקבל את הקרדיט. גנאח/דני מרון

    הפועל חדרה

    הקבוצה תפתח עונה במשחק חוץ לא פשוט. המאמן ניסו אביטן שוקל לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר פיליפ איפולה צפוי להצטרף לעידו לוי וסולימאן קוליבאלי במרכז ההגנה. תמיר גלזר ישחק לצידו של עילאי טרוסט בקישור האחורי, כאשר מקומו של סמי בורארד בחלק הקדמי מובטח. דור ג'אן שהתאושש מפציעה בקרסולו צפוי לפתוח כחלוץ בודד. שחקן הרכש טוני גומס לא ייכלל בסגל, כאשר בנוסף לכך מתנהלים מגעים מול חלוץ זר נוסף, במטרה לחזק את החלק הקדמי.

    "כל פתיחת עונה מרגשת מבחינתי", אמר אביטן. "עשינו חודשיים של הכנה, וזה נכון שאנחנו מרגישים שיכולנו להגיע קצת יותר מוכנים מבחינת סגל השחקנים, ועדיין אני מאוד מאמין בחבר'ה שלנו פה. יש לנו תלכיד טוב ואנחנו באים עם המון אמונה והרגשה טובה, שאפשר לעשות עונה טובה. אני לא חושב שאנחנו מוכנים במאה אחוז ואני לחושב שכל מאמן יגיד תמיד שהוא מוכן במאת האחוזים. התעכבנו קצת עם שחקנים בחלק הקדמי, ועשינו פה מאמץ באמת גדול, כדי למצוא שחקנים טובים והדברים לא הלכו כמו שרצינו. בסוף אנחנו קרובים להשלים את הסגל, מקווים שזה ייסגר בימים הקרובים ונוכל להעמיד סגל מלא".

    על השאיפות שלו לקראת העונה הקרובה: "אנחנו מבחינתי עשינו מאמץ לשנות פנים, אני כמאמן ראשי חושב שהפועל חדרה מסוגלת גם לשחק כדורגל חיובי, לפעמים זה עולה בלספוג שערים, אבל זה גם מביא המון גאווה וזו השאיפה שלנו. היו לנו מספר שחקנים ישראלים שנפצעו וכשחקני רכש זה משמעותי, בעיקר כשמובילים חסרים, זה פוגע באיכות. מצד שני יש לנו פה צעירים, שצריכים את הזמן שלהם כדי להבשיל ולהתפתח כשחקנים מובילים בליגת העל".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן. שלומי גבאי
    הסגל טרם הושלם. אביטן/שלומי גבאי

    טריוויה

    * המאזן ב-12 המפגשים מאז חזרה הפועל חדרה לליגה הבכירה: תשעה ניצחונות להפועל באר שבע ושלוש תוצאות 2:2.

    * כך, הניצחון האחרון של חדרה נותר ה-0:4 בחוץ באפריל 1979 שהוביל לחקירת שניים משחקני באר שבע בחשד למכירת משחקים. אלה היו השערים הראשונים בתולדות חדרה במשחק בבאר שבע, אבל אותו ניצחון לא מנע את ירידת הליגה חודש לאחר מכן.

    * הפועל באר שבע לא הפסידה משחק ביתי במחזור פתיחה של ליגת העל מאז 2001/02, אז נוצחה בווסרמיל 2:1 על ידי האלופה מכבי חיפה.

    * הפועל חדרה ניצחה במחזור הפתיחה בעונת החזרה שלה לליגה הבכירה (1:2 על הפועל תל אביב באוגוסט 2018) אבל מאז לא עשתה את זה שוב.

    * ניסו אביטן, שחקן הפועל באר שבע בעברו, לא הפסיד לה בשלושת המפגשים האחרונים. הוא ניצח עם הפועל רעננה והשיג תיקו וניצחון עם בני סכנין.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 10201

    משחקי המחזור הראשון:

    שבת, 19:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:15: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
    שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
    שבת, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט2)

    ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
    שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (שני, ספורט1, רדיוס בבלומפילד)

    נדחה למועד לא ידוע: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully