וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדריק יפתח בחוד של הפועל ירושלים. ברשצקי בסגל מכבי פתח תקוה

יאו יחזור לעמדת המגן הימני במשחק במושבה (שבת, 19:15), אקווה וג'אבר ימשיכו בהרכב דומה לזה שפתח בחצי גמר גביע הטוטו

מחזור 1הסתיים26/08/2023
מכבי פתח תקוה
  • שהר (47)
1:1
  • (41) נידם
הפועל ירושלים
תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה

התרגשות גדולה בקרב העולה החדשה, מכבי פתח תקוה, שחזרה אחרי הפסקה של שנה לליגת העל ומחר (שבת, 19:15) תארח הקבוצה את הפועל ירושלים, במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה. פתח תקוה שעשתה מסע יפה מאוד בגביע הטוטו, ואף ניצחה את יריבתה במסגרת שלב הבתים של המפעל, יודעת שמחר הדברים יהיו אחרים לגמרי.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן בני לם, שצפוי לקבל בחזרה גם את הקשר מוטי ברשצקי, שמחלים משבר בידו וצפוי לקחת חלק במשחק. לם צפוי לפתוח עם הרכב זהה פחות או יותר להרכב שפתח בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה, כאשר גיא דזנט צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בעמדת המגן הימני, יחד עם צמד הבלמים, מואיז אדילהו והדר פוקס. בקישור מובטח מקומם של גדעון אקווה ואיברהים ג'אבר, כאשר מסתמן שגם מאור לוי ועידן טוקלומטי יכללו ב-11 הפותחים.

הבלם האיטלקי לורנזו פראמטי, שחתם אמש באופן רשמי על חוזהו לעונה הקרובה, עדיין לא התאמן עם הקבוצה והוא לא צפוי להיכלל בסגל.

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
חוזרים לליגת העל. לם/דני מרון

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים פותחת מחר עונה במשחק חוץ נגד מכבי פתח תקוה. במועדון עדיין מעכלים את פציעתו הקשה של ראונו סאפינן ובמקביל מחפשים חלוץ אחר לחוד ההתקפה.

בהיעדרו של סאפינן, דון סדריק צפוי לפתוח בחוד כשמאחוריו מתן חוזז ורויזמן. אלוז' יאו יחזור לעמדת המגן הימני ואילו עמית גלזר יפתח כבלם לצד באצ'ו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סדריק דון, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירוויח מן ההפקר? סדריק דון/ברני ארדוב

טריוויה

* מפגש הליגה הקודם בין השתיים, במאי 2022, חרץ את גורלה של מכבי פתח תקוה. היא הפסידה אז 1:0 בטדי וירדה ללאומית בפעם השלישית בתוך עשור.

* מאז, מכבי פתח תקוה הספיקה לנקום קלות עם 0:1 על הפועל ירושלים בגביע המדינה בעונה שעברה ו-1:2 דרמטי בגביע הטוטו העונה, כאשר גם עלתה לחצי הגמר על חשבון האדומים מהבירה.

* הפעם האחרונה שהפועל ירושלים ניצחה את מכבי פתח תקוה בחוץ הייתה בעונת הירידה 1999/00, אז דודו דהאן ואורן דיין קבעו 0:2 במחזור התשיעי.

* גם את שלוש העונות הקודמות שלה בליגת העל החלה מכבי פתח תקוה עם משחק ביתי: פעמיים ניצחה (את בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא) ולפני שנתיים פתחה עם תיקו (מול עירוני קרית שמונה).

* הפועל ירושלים, שסיימה את העונה הקודמת עם חמישה הפסדים, פתחה עם תיקו את שתי העונות שלה בליגת העל. הפעם האחרונה שניצחה במחזור הראשון בליגה הבכירה הייתה בגלגולה הקודם - 1:2 ביתי על הפועל פתח תקוה ב-1998/99.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1607

משחקי המחזור הראשון:

שבת, 19:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:15: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (שני, ספורט1, רדיוס בבלומפילד)

נדחה למועד לא ידוע: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully