וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנצו פראמטי חתם, לם: "מכבי פתח תקוה רוצה לתקוע יתד בליגה"

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 16:35

בלם איטלקי חדש למלאבסים, מאמנם אמר לקראת הפועל ירושלים בשבת במחזור הפתיחה: "קבוצה חזקה, גם אם אין לה את השם הכי סקסי"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה חוזרת לליגת העל והבכורה המחודשת שלה תהיה נגד הפועל ירושלים בשבת. סגל כמעט מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן בני לם, כשרק מוטי ברשצקי, שמתאושש משבר בידו, נמצא בספק. הבלם האיטלקי לורנצו פראמטי עבר אמש בדיקות רפואיות, חתם היום לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת ויצטרף מחר לאימונים.

"ברור שהמשחקים בגביע הטוטו נתנו לנו ביטחון", אמר לם לקראת המשחק, "הרגשנו את זה עוד במחנה האימון, למרות שלא היה לנו את כל הקאדר. זה עדין לא אומר לי כלום, למרות שאתה שומע את הלך הרוחות שמכבי פתח תקווה קבוצה טובה, אבל רואים את זה, אני גם מרגיש את זה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי כבר במשחק הראשון. צריך לקחת הכל בפרופורציה ואנחנו משתדלים להוריד את מד הלחץ, אנחנו קבוצה טובה, אבל גם משחקים מול קבוצה טובה, בריאה וחזקה. זה יהיה משחק קשה וברור שכל קבוצה תרצה לפתוח ברגל ימין את העונה, כי זה נותן ביטחון להמשך. אין משחקים קלים בליגה הזו, הפועל ירושלים אולי לא שם סקסי, אבל זו קבוצה חזקה מאוד, טובה מאוד עם מאמן מצוין. זו קבוצה מאומנת וזה משחק קשה".

לורנצו פראמטי, מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
עוד חיזוק זר. לורנצו פראמטי/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

על החזרה האישית שלו לליגת העל אמר לם: "המשחק האחרון נגד מכבי חיפה אמנם היה בחצי גמר גביע הטוטו, אבל כבר היתה אווירה של ליגת העל, עם הכמות הגדולה של הקהל, וזה לא חדש לי הדברים האלה, אני חזק בתוך זה, עבדנו חזק במשך הפגרה כדי לבנות קבוצה חזקה במכבי פתח תקווה וכרגע אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק ולצבור ביטחון להמשך".

על יחסי הכוחות בליגה: "קשה להגיד עכשיו. תראו את הפועל באר שבע, דיברו עליהם בהתחלה מועמדים לאליפות, פתאום הורידו אותם אפילו ממקום שלישי, ככה שקשה לדעת איך תתפתח הליגה. תהיה ליגה חזקה, שוויונית ולמעט שלוש הגדולות, השאר די שוות".

לסיום אמר על הציפיות לקראת העונה החדשה: "הציפיות שלי הן קודם כל לתקוע יתד בליגת העל, להציג כדורגל טוב ושהקבוצה שלי תציג כדורגל טוב, ואני אחד המאמנים שגם אם הקבוצה שלו מפסידה, רוצה שהקבוצה תרוץ, תהיה יוזמת, שולטת, עם תשוקה במשחק. לפני שנה כשהייתי במכבי נתניה, אמרו שנתניהו תרוץ לאליפות אז בין מה שאומרים למה שקורה, הכל אחרת. אני רוצה להסתכל עלינו, ולא מעניין אותי מה יגידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully