וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניתן ליריבה את הכבוד, נצטרך לתת הכל בבית כדי לנצח"

22.8.2023 / 23:15

דגו ושרי דיברו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לקראת יאנג בויז (רביעי, 22:00) בפלייאוף ליגת האלופות: "אם נבוא עם ביטחון, להם לא יהיה וזה יעשה לנו שקט. החלטת בית הדין? יש לנו אנשים טובים מאחורי הקלעים". הקפטן: "טיפש מי שלא רעב לשלב בתים שני ברצף"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה רוצה להפוך לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות שנתיים ברציפות, וכעת רק אלופת שוויץ יאנג בויז מפרידה בין הירוקים לבין הגשמת החלום. האלופה תארח מחר (רביעי, 22:00) את השוויצרים למשחק הראשון במשחק הפלייאוף, והיא תנסה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בחוץ.

הבלם החדש לורנצו שימיץ' נרשם בזמן לצמד המפגשים, אך הנטייה בחיפה היא שלא לשתף אותו כבר במשחק הראשון. מי שלא נכלל בסגל למשחקים מול יאנג בויז הוא הקשר האחורי שואו, זאת משום שלקח חלק בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות עוד כשחקן לודוגורץ.

שחקן יאנג בויז פביאן רידר חוגג עם ז'אן פייר אנסמה. FABRICE COFFRINI / AFP, GettyImages
יאנג בויז תשיג תוצאה טובה בחיפה? רידר ואנסמה/GettyImages, FABRICE COFFRINI / AFP
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"אם נבוא בסמי עופר עם ביטחון, להם לא יהיה ביטחון". דגו/מאור אלקסלסי

במסיבת העיתונאים של הירוקים, מסאי דגו דיבר לקראת המשחק הראשון נגד יאנג בויז: "אלה רגעים מאוד מרגשים, אותי במיוחד. התחלנו את המסע שלנו לפני 41 ימים במלטה, ועכשיו אנחנו שני משחקים לפני שלב הבתים של ליגת האלופות. אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים בזכות עצמנו, אבל הפעם אנחנו פוגשים יריבה מאוד חזקה. ניתן לה את כבוד שלה, אבל אנחנו מכבי חיפה ואנחנו נצטרך לתת הכל בבית כדי לנצח. יהיה לא פשוט".

על הביטחון של השוויצרים לקראת צמד המשחקים: "זאת קבוצה מאוד איכותית. היא עושה שלבי בתים באירופה באופן קבוע. מבין מאיפה זה מגיע. טקטית אנחנו יודעים עליהם הכל כמו שהם יודעים עלינו. נצטרך לראות אם הם משחקים במערך יהלום, נגיע מוכנים לכל סיטואציה. זה לא תלוי רק בי, יש פה קבוצה שלמה שביחד צריכה להגיע מחר אגרסיביים כדי לנצח. זאת קבוצה מאוד גבוהה, נצטרך לבוא מוכנים למצבים נייחים. אם נבוא בסמי עופר עם ביטחון, להם לא יהיה ביטחון וזה יעשה לנו שקט. זה קרב מאוד מעניין בין קבוצות איכותיות וטובות. גם אנחנו היינו שנה שעברה באירופה".

על צירופו של שימיץ' והסגל הקיים: "לורנצו זה שחקן שרצינו ועקבנו אחריו. מחר הוא יהיה בסגל. נצטרך לראות אם נשתמש בו. שמח מאוד שהוא כאן, בטוח שהוא יתרום לנו המון. כמו עם שואו, צריך טיפה סבלנות איתו. אני מאוד מאמין בסגל, כל שחקן כאן זה שחקן שרצינו שיהיה כאן. אם נצרף עוד שחקן-שניים נדע זאת בהמשך. מעריך את המועדון שמביא את כל הכלים כדי לנצח".

על החלטת בין הדין: "חוץ מזה שאני מאוד שמח, אני פחות רוצה להיכנס לזה. יש לנו אנשים טובים מאחורי הקלעים שעושים עבודה מדהימה".

צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"צריך להיות טיפש לא להיות רעב לשלב בתים שני ברציפות". שרי/מאור אלקסלסי

צ'ארון שרי התייחס ליריבה: "צפינו בקליפים על יאנג בויז. אנחנו יודעים שזאת קבוצה חזקה, נגיע מוכנים. הכוכב האדום גדולים יותר? שתי הקבוצות חזקות מאוד. אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים, נצטרך להראות את זה כבר מחר ולהוכיח בבית את עצמנו. להיות פעמיים ברציפות בשלב הבתים של ליגת האלופות יכול להיות מיוחד, אנחנו מסוגלים לעשות הכל. צריך להיות טיפש לא להיות רעב לדבר כזה".

לקראת המשחק אמר: "אני אוהב את הלחץ הזה. אני וכל השחקנים יודעים שאם נגיע מוכנים כמו שצריך הסיכויים שלנו גדולים להעפיל לשלב הבתים. משחק החוץ? זה לא משנה הקהל שלהם, גם בעונה שעברה אמרו לנו את זה על בלגרד. זה יהיה מאוד מיוחד אם נעשה את זה שוב".

צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מגיעים עם הרבה ביטחון. שרי/מאור אלקסלסי

כמו במשחקים האחרונים מסאי דגו לא תרגל הרכב, אך עושה רושם שיהיה מדובר בהרכב זהה, או לכל היותר עם שינוי אחד בלבד, לעומת זה שפתח מול סלובן ברטיסלבה. המאמן צפוי לעלות עם שלושה בלמים כשדניאל סונדגרן יירד אחורה, בעוד דולב חזיזה ופייר קורנו יהיו באגפים. בקישור עלי מוחמד יהיה לצדו של מחמוד ג'אבר, כאשר צ'ארון שרי ינסה לספק את הכדורים לדיא סבע ופרנזי פיירו בהתקפה.

רפאל ויקי. OLI SCARFF/AFP, GettyImages
"יודעים למה לצפות, רוצים להתמקד בעצמנו". ויקי/GettyImages, OLI SCARFF/AFP

במסיבת העיתונאים של יאנג בויז, המאמן רפאל ויקי אמר כי אין לו דאגות מבחינת פציעות בסגל: "ניתחנו את מכבי חיפה, מכירים אותה טוב. היא קבוצה מנוסה שחוותה מפעלים כאלה, היא מנוסה גם מבחינת גיל השחקנים. יש לה שחקנים טכניים בחלק הקדמי, יודעים למה לצפות, אבל רוצים להתמקד בעצמנו".

ויקי גם נשאל על החום בישראל והשיב: "חם כאן, אבל בשלושת השבועות האחרונים היה מאוד חם גם בשוויץ, משהו שאנו לא רגילים עליו. אנחנו גם התרגלנו קצת לחום, אבל אי אפשר לשלוט בזה".

"אני לא מודאג, אני נרגש, וכך כל שחקן צריך להיות", הוסיף ויקי, "חולמים לשחק באווירה כזו, זה יהיה שונה ממה שאנחנו מכירים בשוויץ, אבל זה מדהים. אנחנו על סף שלב הבתים של ליגת האלופות, חלום לכל שחקן ומאמן".

שחקן הקבוצה פביאן רידר הוסיף: "האווירה כאן טובה, צפיתי במשחקים שלהם בעונה שעברה בליגת האלופות, הקבוצה טובה והאוהדים שרופים. הם באים לראות ניצחון, כמו שיבואו לראות אצלנו גם".

הרכבי הקבוצות

שופט: דוידה מאסה (איטליה)
אצטדיון: חיפה
קהל: 29864

הגומלין בין הקבוצות ייערך בשבוע הבא בברן שבשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully