וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספג 13 שערים והחליט לפרוש: בן פוסטר שוב תלה את הכפפות

השוער בן ה-40 של הקבוצה מהליגה הרביעית באנגליה הודה כי "זה עניין של גיל" ושסיבת הפרישה היא בעקבות כמות הכדורים שהוציא מהרשת ב-4 מחזורי הפתיחה: "כל מה שספגנו היה באחריות שלי, זה כואב לי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.8/ספורט1

כמעט ארבעה חודשים עברו מאז שהקבוצה ההוליוודית של רקסהאם עלתה לליגה הרביעית באנגליה. תחת בעלותם של ריאן ריינולדס ורוב מקלהני, שני שחקני הקולנוע שהשקיעו בשנים האחרונות במועדון, הקבוצה מויילס הצליחה לצאת ממעמקי הליגה החמישית אחרי 15 שנים ולשוב לליגה הרביעית, שם גילו כי החיים אינם קלים במיוחד.

את העונה הקבוצה פתחה עם הפסד 5:3 ביתי למ.ק. דונס, ובהמשך עם העפלה הירואית מול וויגאן במסגרת גביע הליגה, הייתה תחושה שהדברים החלו להסתדר. התיקו מול ווימבלדון וניצחון והבכורה על וואלסל רק הגביר את תחושת הביטחון, כשתיקו 5:5 מטורף עם סווינדון טאון, הראה כמה הליגות הנמוכות באנגליה עלולות להיות רכבת הרים.

על האף ההצלחה החלקית והקושי הרב, כעת במועדון המדובר ביותר בליגה הרביעית באנגליה נאלצו לשמוע כי בן פוסטר, שוער נבחרת אנגליה לשעבר ומי שסירב להצעת טוטנהאם כדי להצטרף לפרויקט של ריינולדס ומקלהני, החליט לפרוש פעם נוספת ממשחק פעיל. פוסטר בן ה-40 כבר תלה את הכפפות לפני שחתם בשורות המועדון הוולשי, אך כעת הודה באמצע פתיחת העונה כי הוא אינו מסוגל להמשיך.

ריאן ריינולדס, רוב מקהלני, ברוכים הבאים לרקסהם. הולו/דיסני פלוס,
נקלעו לצרות ללא פוסטר עם פתיחת העונה. ריינולדס ומקלהני/הולו/דיסני פלוס

"אני מרגיש שזה הזמן הנכון, כל מה שספגנו היה באחריות שלי וזה כואב לי", אמר השוער האנגלי שהוציא מהרשת 13 כדורים אחרי 4 מחזורים בלבד. "יכולתי להציל לפחות 4-5 שערים. כל הזמן חשבתי לעצמי 'יכולת להציל את זה, למה לא הצלת את זה?'. זאת הסיבה שאני שוב פורש, בסופו של דבר זה עניין של גיל ואני מודה על כל רגע כאן לכל הקבוצה והאוהדים".

בעלי הקבוצה מהוליווד פנו לפוסטר והודו לו על הרגעים הגדולים, במיוחד רגע לפני העלייה כשהוא הציל ספיגה בתוספת הזמן וסייע בהמשך במסע לליגה הרביעית: "אלו זכרונות שלעולם לא אשכח. אנחנו אוהבים את הבחור הזה. תודה על הכל בן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully