וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אגדה: הקבוצה של ריאן ריינולדס עלתה לליגה הרביעית באנגליה

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 10:59

שערים אדירים, כוכבים הוליוודים ביציע והתפרצות רגשות: רקסהאם, בבעלות ריינולדס ורוב מקלהני, יצאה מהליגה החמישית אחרי 15 שנה: "אין מילים". כל הסרטונים והציוצים מהקבוצה שכבשה את הממלכה

שערי השבת, 22/4, בפרמיירליג/ספורט1

בנובמבר 2020, נפל דבר בכדורגל האנגלי: הכוכב ההוליוודי ריאן ריינולדס וחברו הטוב רוב מקלהני ("פילדלפיה זורחת") הפכו לבעלים של רקסהאם הקטנטנה, לאחר שרכשו את המועדון תמורת 2.5 מיליון דולר. אט אט, הפכו השניים את הקבוצה הוולשית מהליגה החמישית באנגליה לאחד הסיפורים המרגשים, המלהיבים והמעניינים ביותר בכדורגל הבריטי, בין היתר בזכות סדרת טלוויזיה אודות הבעלים החדשים וההשתלטות שלהם על המועדון.

שחקני רקסהאם חוגגים. רויטרס
בעונה הבאה בליגה הרביעית. רקסהאם חוגגת אליפות/רויטרס
בעלי רקסהאם ריאן ריינולדס, רוב מקלהני. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
עשו זאת. מקלהני וריינולדס/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

אמש (שבת), הכסף הגדול שהשקיעו השניים בקבוצה השלישית הכי ותיקה בעולם (נוסדה ב-1864) הביא לרגע לו כולם חיכו: העפלה לליג 2 - הליגה הרביעית באנגליה, שהיא כבר ליגה מקצוענית ולא חצי-מקצוענית כמו החמישית, אחרי 15 שנות היעדרות. אשתקד הם הגיעו עד חצי גמר הפלייאוף, שם הפסידו 5:4 מול גרימסבי, אולי הפעם, החלום התגשם.

עוד בכדורגל העולמי

10,000 אוהדים משולהבים מילאו את יציעי ה"רייסקורס", וביניהם ריינולדס, מקלהני, וגם כוכב הוליוודי נוסף - פול ראד, שהגיע למשחק הגורלי מול המדורגת שביעית בורהאם ווד. היריבה לא התחשבה בכך ועלתה ל-0:1 מפתיע כבר בדקה הראשונה, אולם אליוט לי איזן (15) ובהמשך הפגיז הכוכב הגדול של רקסהאם פול מאלין צמד (52, 71), כדי לקבוע 1:3. כעת, לקבוצתו יש 110 נקודות - ארבע יותר מנוטס קאונטי השנייה, מחזור אחד לסיום העונה.

"אני לא חושב שאני מסוגל לעכל את מה שקרה פה", אמר ריינולדס הנרגש. "אין לי מילים. אנשים שואלים, למה רקסהאם? בגלל זה. בגלל מה שקרה פה". מקלהני הוסיף: "זה הכבוד הגדול בחיי. זה כל כך מגיע לקהילה הזו. פול מאלין הוא אחד השחקנים הטובים בעולם".

"זה היה מדהים", אמר מאלין בסיום. "לאוהדים מגיע את הרגעים הללו. אני כל כך גאה, אני בעננים". בן פוסטר, שוער מנצ'סטר יונייטד לשעבר ששב מפרישה כדי לשחק בקבוצה, הוסיף: "המועדון הזה שונה. זה כל כך מיוחד. זה בסך הכל המשחק השביעי שלי, אבל זה מרגיש כמו בית". המאמן פיל פרקינסון סיכם: "תחושה מדהימה, אחרי כל מה שעברו פה ב-15 השנים האחרונות. אני כל כך גאה בהופעה של הבחורים".

פול ראד לפני המשחק

נשיא ויילס בירך

עוד לפני ההעפלה, רקסהאם כבר הפכה לשם דבר באנגליה. מלבד הסדרה הדוקומנטרית שנעשתה עליה, חלק ממשחקיה שודרו ב-ESPN, ובקיץ הקרוב מצפה לה מסע ראווה בארצות הברית, שם תפגוש את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully