וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הצלת פנדל בתוספת הזמן: רקסהאם ניצחה בקרב ה-100

במצב נקודות זהה של מאה לכל אחת, הקבוצה מויילס גברה 2:3 על נוטס קאונטי ועלתה לפסגת הליגה החמישית בזכות הדיפה של בן פוסטר במהלך האחרון של המשחק. המועדון בבעלות ריאן ריינולדס ורוב מקאלהני התקרב משמעותית לעלייה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

הליגה החמישית באנגליה בדרך כלל לא מושכת את תשומת הלב של רוב אוהדי הכדורגל בעולם, אבל הערב (שני) משחק העונה בין רקסהאם לנוטס קאונטי היה למוקד צפייה גדול ברחבי העולם עם אחד המשחקים המהנים והמותחים ביותר שראו בממלכה בליגות הנמוכות.

מוליכת הטבלה התארחה בויילס מול הקבוצה שבבעולתם של שחקני הקולנוע ריאן ריינולדס ורוב מקאלהני, שגם נכחו במשחק הקריטי, וזכו לדרמה אדירה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ג'ון בוסטוק, אקס טוטנהאם, העלה את קאונטי ליתרון עם כדור חופשי יוצא מן הכלל. פול מולין השווה חמש דקות לתוך פתיחת המחצית השנייה וג'ייקוב מנדי הפך בדקה ה-69. קייל קמרון השווה את התוצאה לפני שאליוט לי החזיר את היתרון למארחת במה שהיה נראה כמו שלוש נקודות קריטיות עבור רקסהאם.

עוד בכדורגל אנגלי

צפו בהצלת הפנדל של פוסטר בתוספת הזמן

הדרמה הגדולה החלה בתוספת הזמן. בדקה החמישית לתוכה, קדווין סקוט זכה להתמודד מול בן פוסטר, שוער נבחרת אנגליה בעבר ושחקן פרמיירליג ברוב הקריירה, עם בעיטה מהנקודה הלבנה. החלוץ האנגלי בעט טוב לפינה הימנית, אבל פוסטר זינק מצוין והעניק ניצחון דרמטי ויוקרתי שהעלה את הוולשים לפסגת הליגה החמישית עם 103 נקודות, פער של 3 מקאונטי השנייה ועם משחק חסר כשנותרו 4 מחזורים עם תום העונה. הניצחון היה קריטי עבור הקבוצה של ריינולדס ומקאלהני, שחגגו עם הקהל והשחקנים על הדשא בסיום, כיוון שרק המקום הראשון מעניק עלייה לליגה הרביעית, בעוד המקום השני והשלישי מעניקים רק כרטיס לחצי גמר הפלייאוף.

ראיין ריינולדס רקסהאם. רויטרס
חגיגות בסיום אצל המוליכה החדשה. ריינולדס/רויטרס

צמד שחקני הקולנוע רכשו את המועדון מויילס בנובמבר 2020 עם הבטחה לסדרת דוקו שעוקבת אחרי התפתחות הקבוצה, כאשר העונה הראשונה כבר עלתה והשנייה תסקור את סיפור העלייה שלה לליגה הרביעית בטיבה בממלכה הבריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully