וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ לשחקני מכבי תל אביב: העסקה תיסגר ביממה הקרובה

21.8.2023 / 6:15

השוער העריך בפני חבריו כי מכבי תל אביב תגיע לסיכום עם באיירן מינכן והוא ישלים את המעבר היוקרתי עוד השבוע. בקבוצה התעודדו מה-1:5 על סכנין, ושמחו עבור כהן ותורג'מן: "לכבוש חמישייה בלי שער של זהבי, זה יוצא דופן". ולמה משפתי לא פתח?

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

דניאל פרץ העריך אמש (ראשון) בפני חבריו ממכבי תל אביב, כי עסקת מכירתו לבאיירן מינכן תושלם היום. השוער שניצב אתמול בין הקורות בניצחון 1:5 על בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו, סיפר לחבריו בקבוצה כי למיטב ידיעתו המועדונים יסגרו היום או מחר את סכום ההעברה שלו והוא יעזוב בסופו של דבר לגרמניה.

כפי שפורסם אתמול, באיירן לא מוכנה למשוך עוד זמן רב את המשא ומתן והיא מצפה לחתימה על ההסכם מול מכבי תל אביב עד היום בצהריים ואם לא יקרה כך, היא מתכוונת להתקדם בחיפושיה אחר שוער אחר.

דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
המעבר אמור לצאת לפועל. דניאל פרץ אתמול/מאור אלקסלסי

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההחלטה של רובי קין לתת לפרץ לפתוח אמש בדוחא לא הייתה כל כך הגיונית, שכן במידה שפרץ ימכר, קרוב לוודאי שרועי משפתי יעמוד בין הקורות מול צלייה ביום חמישי והיה יותר סביר לתת לו כבר אמש דקות בגביע הטוטו כדי להכין אותי לפלייאוף הקונפרנס ליג. קין קרוב לוודאי לא חושב שהוא צריך לקבל החלטות על פי מה שעשוי להיות, אלא על פי מה שקיים ולכן נתן שוב לשוער הראשון שלו לפתוח.

במכבי תל אביב יצאו מעודדים מדוחא בעיקר כי כבשו חמישייה אבל גם כי השתתפו במלאכת השערים ארבעה שחקנים שאיש מהם הוא לא ערן זהבי. "להבקיע חמישייה בלי שערן יכבוש, זה דבר יוצא דופן", אמרו במועדון. "ערן יכבוש עוד הרבה ובינתיים שאחרים ירימו את הביטחון והחדות שלהם מול השער". בקבוצה שמחו בשביל יונתן כהן שכבש צמד, בשביל דור תורג'מן שסוף סוף פתח בהרכב וכבש שער וגם עבור דן ביטון ודור פרץ שבאים מהקו השני והצטרפו לרשימת הכובשים.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן חוגג עם יונתן כהן. מאור אלקסלסי
כמה חשוב למכבי תל אביב ששניהם מצאו את הרשת. דור תורג'מן ויונתן כהן/מאור אלקסלסי

במועדון התרגשו מאוד מהמחווה של ערן זהבי שדאג כי סרט הקפטן יונח על הזרוע של עידן נחמיאס כשהוא נכנס כמחליף. נחמיאס חזר לשחק אחרי שמונה חודשים בהם עבר שיקום ממושך אחרי ניתוח הברך שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully